اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga نتفلیکس

سریال Fate: The Winx Saga، یک سریال لایو اکشن و متفاوت براساس انیمیشن Winx Club است که یک انیمیشن ایتالیایی برای گروه کودکان بوده است. این سریال لایو اکشن داستان بلوم، دختر نوجوانی که تا پیش از کشف قدرتش فکر می‌کرد بیشتر یک انسان است، را دنبال می‌کند. بلوم در یک مدرسه شبانه‌روزی جادویی با پنج پری دیگر ملاقات می‌کند که هر یک دارای قدرت‌های جادویی هستند و تمرکز سریال Fate: The Winx Saga نیز روی اتفاقات آن است.

همچنین برندون گریس در نقش گری، انا هاردویک در نقش سباستین و پائولینا چاوز در نقش فلورا که از شخصیت‌های اصلی انیمیشن Winx Club بوده، بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه می‌توانید تیزر اعلام تاریخ پخش سریال سرنوشت: حماسه وینکس را از یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

اسفند ۹۹ بود که نتفلیکس از تمدید سریال Fate: The Winx Saga برای فصل دوم خبر داد، اما از آن زمان اخباری در مورد زمان پخش فصل دوم این سریال فانتزی ماجراجویی اعلام نشد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم سریال سرنوشت: حماسه وینکس تایید و اعلام شده است. نتفلیکس رسما اعلام کرد که فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) از این شبکه پخش خواهد شد که قابل انتظار است که مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز در ۶ قسمت تولید شده باشد.

ابیگیل کاون در نقش بلوم، دنی گریفین، هانا ون در وستهایزن، الیشا اپلبام، فردی تورپ، پرشس مصطفی، سدی سورال‌، تئو گراهام، الیوت سالت، جیکوب دادمن و ایو بست، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fate: The Winx Saga حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برایان یانگ، نویسنده سریال The Vampire Diaries، به‌عنوان شورانر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور داشته است که در فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga نیز بازگشته است.

بخوانید  مجموعه SALKER Legends of the Zone منتشر شد



منبع

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ پخش فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga را تایید و اعلام کرد. همچنین بازیگران جدید فصل دوم این سریال معرفی شده‌اند.