اعلام تاریخ پخش سریال جدید ویچر تا اعلام فصل پخش فصل سوم The Witcher

اولین پوستر سریال The Witcher: Blood Origin

سریال The Witcher: Blood Origin قرار است یک اسپین‌آف محدود برای سریال ویچر باشد که تنها در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد که دکلان د بارا و لورن اشمیت هیسریش وظیفه ساخت این سریال را بر عهده داشته‌اند. بارا پیش از این وظیفه نوشتن قسمت چهارم فصل اول سریال The Witcher را بر عهده داشته بود که قرار است به‌همراه هیسریش، سازنده سریال اصلی، وظیفه ساخت سریال The Witcher: Blood Origin را نیز بر عهده داشته باشد. آندری ساپکوفسکی، خالق دنیای ویچر نیز به‌عنوان مشاور در سریال جدید ویچر حضور دارد.



منبع نتفلیکس به‌طور رسمی تاریخ پخش سریال The Witcher: Blood Origin را تایید و اعلام کرد. همچنین زمان حدودی پخش فصل سوم سریال ویچر مشخص شده است.

اولین پوستر فصل سوم سریال The Witcher

لورنس اوفرین در نقش فیال، سوفیا براون در نقش ایل، میشل یئو در نقش سیان، لنی هنری در نقش بالور، میرن مک در نقش شاهدخت مروین، ناتانیل کورتیس در نقش سیندرل، دیلن مورن در نقش Uthrok One-Nut، جیکوب کالینز لوی در نقش اردین، لیزی انیس در نقش زاکاره، هیو نوولی در نقش کالن، فرانچسکا میلز در نقش ملدوف، ایمی ماری در نقش فنریک و زک وایات در نقش Syndril، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Witcher: Blood Origin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش سریال The Witcher: Blood Origin تایید و اعلام شده است. نتفلیکس در طول برنامه Tudum تایید کرد که پیش درآمد سریال ویچر در تاریخ ۲۵ دسامبر امسال (۴ دی) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین فصل سوم سریال The Witcher قرار نیست زودتر از تابستان سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شود و در ادامه می‌توانید اولین پوستر سریال The Witcher: Blood Origin و فصل سوم سریال ویچر را مشاهده کنید:

بخوانید  نمایش پلنگ سیاه بعدی در تریلر جدید فیلم Black Panther 2