اعلام تاریخ پخش سریال جدید سازندگان Westworld

سریال علمی تخیلی و آینده‌نگرانه‌ی The Peripheral محصول آمازون است و به تهیه‌کنندگی سازندگان اصلی سریال پرسروصدای Westworld یعنی لیسا جوی و جاناتان نولان تولید شده است. خالق The Peripheral اسکات اسمیت است. سریال درباره زنی به نام فلین فیشر (با بازی کلویی گریس مورتز) که تلاش می‌کند تا در گوشه‌ای فراموش‌شده از امریکایی آینده‌نگرانه خانواده‌ی از هم‌گسسته‌ی خود را سرپا و منسجم نگه دارد.

طبق گزارش‌ها نولان و جوی پیش از عقد این قرارداد مشغول کار روی سریال The Peripheral برای آمازون بودند. سریال محصول مشترک استودیوهای آمازون، بخش تلویزیون برادران وارنر است که در همکاری با شرکت فیلم‌سازی Kilter Films جلوی دوربین رفته است. شرکت مذکور متعلق به جاناتان نولان و لیسا جوی است. شما می‌توانید تریلر سریال The Peripheral را در یوتیوب تماشا کنید.



منبع

آمازون پرایم ویدیو به‌تازگی با انتشار تریلری تاریخ پخش فصل اول سریال The Peripheral به تهیه‌کنندگی لیسا جوی و جاناتان نولان را اعلام کرده است.

کلویی گریس مورتز و تصویری از کتاب the peripheral

شخصیت فلین فیشر با القابی چون باهوش، جاه‌طلب و البته محکوم به فنا توصیف شده است. همچنین در توضیحات سریال آمده که فلین هیچ آینده‌ای ندارد، تا آن زمان که آینده خود او را فرا بخواند. پخش فصل اول سریال The Peripheral از ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۰ مهر ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

سریال The Peripheral براساس رمانی پرفروش به همین نام نوشته‌ی ویلیام گبیسون ساخته شده است. از دیگر بازیگران سریال می‌توان به جک رینور، گری کار، الی گور، لوییس هرتهام، جی‌جی فیلد، تی‌نیا میلر و شارلوت رایلی اشاره کرد. سریال The Peripheral از سال ۲۰۱۸ توسط آمازون در دست ساخت بوده است. در آوریل ۲۰۱۹ بود که جاناتان نولان و لیسا جوی پس از چندین سال همکاری با بخش تلویزیون استودیو برادران وارنر، قرارداد گران‌قیمتی با آمازون امضاء کردند.

بخوانید  فیلم Oppenheimer CinemaCon درام جاسوسی لوس آلاموس را آزار می دهد