اعلام تاریخ پخش سریال انیمیشن Dragon Age: Absolution در نتفلیکس

باید دید که آیا سری انیمه Dragon Age: Absolution به بازی Dragon Age: Dreadwolf مرتبط می شود یا خیر. به خصوص که هر دو در منطقه Tevinter Imperium اتفاق می افتند. اقتباس‌های اخیر تلویزیون نتفلیکس مانند مجموعه انیمیشن Cyberpunk: Edgerunners با استقبال خوبی مواجه شده‌اند و استودیو Bayover مطمئناً امیدوار است که موفقیتی مشابه با مجموعه انیمیشن عصر اژدها کسب کند.

طرفداران مشتاقانه منتظر انتشار نسخه بعدی بازی های Dragon Age هستند و استودیو Babover نیز پیشرفت خوبی در توسعه آن داشته است. اگرچه هنوز زمان زیادی تا انتشار نسخه اصلی دیگر از این مجموعه بازی نقش آفرینی باقی مانده است، اما علاقه مندان می توانند در آینده ای نزدیک سری انیمه آن را تماشا کنند.

اوایل سال جاری استودیو BioWare با همکاری نتفلیکس از انیمیشن Dragon Age: Absolution (عصر اژدها: Absolution) رونمایی کرد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه می شویم که تاریخ دقیق انتشار آن مشخص شده است. 6 قسمت این انیمیشن در تاریخ 9 دسامبر در شبکه آنلاین نتفلیکس منتشر می شود.

دانلود فیلم آپارات

مجموعه انیمیشنی Dragon Age: Absolution ماجراهای یک برده سابق به نام میریام را دنبال می کند که به یک گروه دزد می پیوندد. دزدها سعی می کنند یک شی قدرتمند و خطرناک به نام Circulum Infinitus را بدزدند. نتفلیکس همچنین تریلر جدیدی از این سریال به اشتراک گذاشت که شخصیت کاساندرا پنتاگاست را نشان می دهد.

BioWare اعلام کرده است که طرفداران چه زمانی باید منتظر نمایش Dragon Age: Absolution در نتفلیکس باشند.