اعلام تاریخ پخش انیمیشن Mortal Kombat Legends 3 | انتشار اولین تریلر


برادران وارنر با انتشار یک تریلر تاریخ پخش انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind را تایید و اعلام کرده است.

انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان و طرفداران را جلب کند و در ادامه انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms در سال ۲۰۲۱ پخش شد، اما نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند. مدتی پیش مشخص شد که قسمت سوم انیمیشن مورتال کامبت قرار است Mortal Kombat Legends: Snow Blind نام داشته باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار این انیمیشن مشخص شده است.

برادران وارنر اعلام کرد که نسخه دیجیتالی و بلوری انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind در تاریخ ۸ اکتبر امسال (۱۶ مهر) در بازارهای خانگی منتشر خواهد شد. همچنین اولین تریلر انیمیشن Mortal Kombat Legends 3 منتشر شده است که در طول این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمیشن هستیم که در آن شخصیت‌های محبوب دنیای مورتال کامبت مثل ساب زیرو حضور دارند و در ادامه می‌توانید این تریلر را از یوتیوب تماشا کنید.

تماشا اولین تریلر انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind از یوتیوب
مواجه شدن کنشی و کوآی لیانگ در انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind

ریک مورالز که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمیشن Mortal Kombat Legends: و انیمیشن Battle of the Realms حضور داشته، کارگردانی انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind را براساس فیلمنامه‌ای از جرمی آدامز که فیلمنامه دو قسمت قبلی انیمیشن مورتال کامبت را نوشته بود، بر عهده دارد. در انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind کانو علاقه دارد تا Earthrealm را تصاحب کند و با کمک سه مزدور اژدها سیاه از شهری به شهر دیگر حمله می‌کند. کسانی‌که تسلیم نمی‌شوند، نابود خواهند شد،‌ اما کنشی دربرابر کینو تسلیم نمی‌شود.

بخوانید  در اینجا نزدیک به 60 بازی در این هفته به فروشگاه اینترنتی نینتندو سوییچ می آیند

کنشی که متعصب و بی‌انضباط است، بعد از حمله کینو و قبیله‌اش به او، بینایی و اعتماد به نفسش را از دست می‌دهد. کنشی سپس تحت سرپرستی کوای لیانگ قرار می‌گیرد که اکنون بازنشسته شده و تمایلی به آموزش کنشی ندارد، اما همچنان تنها مبارزی است که توانایی و قدرت به چالش کشیدن کینو را دارد. در طول این ماجراجویی، کنشی کم کم امیدی را که از دست داده بود، دوباره پیدا می‌کند، اما آیا این برای متوقف کردن کینو و نجات Earthrealm کافی خواهد بود؟

منی جاسینتو در نقش کنشی، دیوید ونهام در نقش کینو، ران یوآن در نقش کوآی لیانگ/ساب زیرو، کیث سیلورستاین در نقش کابال، کورتنی تیلور در نقش کیرا، یوری لاونتال در نقش کبرا، آرت باتلر در نقش شنگ سونگ و لین کوئی، ایماری ویلیامز در نقش ترمور، پاتریک سیتز، لی یین، سومالی مونتانو، دبرا ویلسون و کستون جان، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند.



منبع