اعلام تاریخ شروع پخش انیمه Chainsaw Man

دنجی صاحب سگی به نام پوچیتا است که درواقع اهریمنی است که به اره برقی شهرت دارد و پس از کشته شدن دنجی توسط اهریمن‌ها و زخمی شدن پوچیتا توسط هم‌نوعانش که به وی خیانت کردند، این دو قبول می‌کنند تا با یکدیگر ترکیب شوند و حالا دنجی با ترکیبی از انسان و شیطان با توانایی اره برقی به دنیا باز می‌گردد. ریو ناکایاما و ماکوتو ناکازونو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Chainsaw Man را بر عهده دارند.



منبع

پاور در انیمه Chainsaw Man

مانگا Chainsaw Man توسط تاتسوکی فوجیموتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این مانگا خیلی سریع مورد توجه قرار گرفت و حالا ماپا در حال ساخت یک اقتباس سریالی از این مانگا محبوب است. کیکونوسکه تویا صداپیشگی دنجی، فیروز آی صداپیشگی پاور، شوگو ساکاتا صداپیشگی آکی و توموری کوسونوکی صداپیشگی ماکیما را در انیمه Chainsaw Man بر عهده دارند.

اتفاقات مانگا چینسا من در دنیایی جریان دارد که اهریمن‌هایی که از ترس انسان‌ها شکل گرفته و به‌وجود آمده‌اند، در حال آسیب رساندن به انسان‌ها و در تلاش برای نابودی آن‌ها هستند. همچنین انسان‌ها توانایی بستن قرارداد با اهمرین‌ها را دارند. دنجی که پسر جوان و افسرده‌ای است، تلاش می‌کند تا با فروش چندین عضو از اعضای بدنش و فعالیت به‌عنوان شکارچی اهریمن، بدهی پدر فوت شده خود به یاکوزا را پس دهد.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش انیمه Chainsaw Man تایید و اعلام شده است. استودیو ماپا اعلام کرد که پخش انیمه چینسا من از تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۹ مهر ۱۴۰۱) در تلویزیون ژاپن آغاز خواهد شد و یک روز پس از آن و در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) این انیمه در دسترس کاربران بین‌المللی در نتفلیکس، هولو و کرانچی‌رول قرار خواهد گرفت. بااین‌حال هنوز تعداد قسمت‌های انیمه Chainsaw Man مشخص نشده است.

بخوانید  Diablo 4 - Druid Build Guide

استودیو ماپا سرانجام تاریخ شروع پخش انیمه Chainsaw Man را تایید و اعلام کرده است و طرفداران ماه آینده می‌توانند منتظر شروع پخش این انیمه باشند.