اعلام تاریخ شروع فیلمبرداری کار جدید برادران صفدی

با گذشت نزدیک به 6 ماه از اولین شایعات درباره فیلم جدید زوج کارگردان بن و جاش سافدی، آدام سندلر اکنون که بار دیگر در فیلم جدید سافدی ایفای نقش خواهد کرد، اطلاعات بیشتری در مورد پروژه مورد انتظار به اشتراک گذاشته است.

آدام سندلر در کنار اعلام تاریخ اکران فیلم جدید برادران صفدی، به تازگی اطلاعات جدیدی از این پروژه مورد انتظار منتشر کرده است.

سریال نفرین با بازی اما استون، ناتان فیلدر و بنی صفادی و ریبوت فیلم کمدی جنایی چهل و هشت ساعت از دیگر پروژه هایی هستند که برادران صفدی برای اکران در سال های آینده تولید خواهند کرد.

این فیلم بدون عنوان بر اساس آثار قبلی این زوج کارگردان مانند بابا لانگگز، بهشت ​​می داند چه و زمان خوب به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی جاش و بنی صفدی ساخته می شود. علاوه بر این، انتظار می رود که رونالد برانشتاین، دانیل لوپاتین و داریوش خنجی فیلمبردار نامزد اسکار نیز مانند Uncut Gems در فیلمنامه نویسی، آهنگسازی موسیقی متن و فیلمبرداری فیلم حضور داشته باشند.

اگرچه به جز سندلر، نام هیچ یک از بازیگران دیگر این فیلم اعلام نشده است، اما منابع خبرگزاری ددلاین گزارشی از مذاکرات نتفلیکس با مگان راس پیت، معروف به مگان تی استالیون، منتشر کردند. خواننده برنده جایزه گرمی برای حضور در این اثر. صفدی های جدید اعلام کرد. سایر منابع معتبر هالیوود نیز به احتمال پیوستن بن افلک به سندلر و پیت به عنوان بازیگران اصلی پروژه اشاره کرده اند، اگرچه نتفلیکس در حال حاضر این خبر را به طور رسمی تایید یا تکذیب نکرده است.

بخوانید  کندی و مشکلات دسترسی به Zoomji به دنبال حملات DDoS

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

سندلر همچنین در این مصاحبه در نهایت تایید کرد که طبق شایعات قبلی، داستان هیجان انگیز و پرتعلیق این فیلم در دنیای دیوانه وار یادگاری ها و کلکسیون های گران قیمت دنیای ورزش اتفاق می افتد. البته سندلر می گوید نمی تواند اطلاعات بیشتری از این فیلم مرموز و مورد انتظار به اشتراک بگذارد و بهتر است صفدی و نتفلیکس اولین جزئیات رسمی این فیلم را در زمان مناسب اعلام کنند.

سندلر که در حال حاضر در تور تبلیغاتی Comedy Murder Mystery 2 نتفلیکس حضور دارد، اخیرا در پاسخ به سوال خبرنگار Collider گفت که اوایل تابستان احتمالا آخرین زمان برای شروع فیلمبرداری در این پروژه است.

سندلر در ماه فوریه همچنین به فیلمنامه تقریباً 340 صفحه ای این پروژه بزرگ اشاره کرد و گفت که برادران صفدی دائماً در حال بازنویسی آن و اضافه کردن ایده های خلاقانه به آن هستند. بنابراین با توجه به سناریوی فعلی این اثر جدید، مدت زمان پایانی فیلم جدید صفدی باید بیشتر از مدت زمان ۱۳۵ دقیقه ای الماس های تراش نخورده باشد.