اعلام تاریخ دقیق انتشار نسخه نسل نهم بازی The Witcher 3


CD Projekt Red تاریخ انتشار نسخه نسل نهم The Witcher 3 را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S اعلام کرد.

طرفداران مدت ها منتظر بودند تا نسخه نسل نهم The Witcher 3: Wild Hunt را تجربه کنند. اوایل سال جاری CD Projekt RED تایید کرد که ارتقاء نسل نهم بازی The Witcher 3 در سه ماهه چهارم سال جاری برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. Xbox Series S منتشر شده است. با پایان یافتن نیمه اول نوامبر، بسیاری نگران تاخیر در انتشار بودند. اما دیروز بالاخره تاریخ دقیق عرضه اعلام شد.

CD Projekt Red با انتشار توییتی جدید اعلام کرد که بازی The Witcher 3 یک ماه دیگر در تاریخ 14 دسامبر (23 آذرماه) بر روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد و Xbox Series X. Xbox Series S منتشر خواهد شد. کسانی که نسخه نسل هشتم این بازی را برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری کرده باشند، ارتقاء نسل نهم را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این هفته یک جریان برای نمایش گیم پلی و ارائه جزئیات بیشتر در مورد این نسخه وجود خواهد داشت.

در ابتدا، استودیو Saber Interactive روی به‌روزرسانی نسل نهم The Witcher 3: Wild Hunt کار می‌کرد. استودیویی که وظیفه انتقال این بازی به کنسول نینتندو سوییچ را بر عهده داشت. با این حال، در آوریل امسال، اعلام شد که CD Projekt RED مسئولیت توسعه نسخه نسل نهم The Witcher 3 را بر عهده گرفته است.

استودیو CD Projekt همچنین پروژه های دیگری از سری بازی های Witcher را تولید می کند. این توسعه دهنده لهستانی در حال کار با استودیوی Fool’s Theory بر روی بازسازی نسخه اول The Witcher است. استودیویی که برای توسعه دهندگان سابق CDPR تأسیس شده است. در همین حال، سه گانه سری Witcher نیز در حال توسعه است. نباید بازی فرعی جدید این سری با رمز Project Sirius را فراموش کرد که توسط استودیو 60 نفره The Molasses Flood ساخته شده و تفاوت های زیادی با بازی های قبلی ویچر خواهد داشت.

بخوانید  برای ایجاد بهترین تجربه ممکن، Payday 3 فقط بر روی کنسول های نسل نهم موجود است