اعلام تاریخ اکران فیلم های آینده دیزنی: از شیر شاه جدید تا سفید برفی

والت دیزنی تاریخ اکران چندین فیلم آینده خود از جمله فیلم شیر شاه جدید و فیلم سفید برفی را اعلام کرده و چند فیلم دیگر را تغییر داده است.

در ادامه والت دیزنی اعلام کرد که فیلم Next Goal Wins به کارگردانی تایکا وایتیتی از استودیو سرچلایت پیکچرز قرار است در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. همچنین فیلم Haunted Mansion با چند ماه تأخیر اکنون برای اکران در تاریخ ۱۱ آگست ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین انیمیشن Wish از استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی رسما قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲)‌ روی پرده‌های سینما برود.

لوگو رسمی فیلم Star Wars: Rogue Squadron / جنگ ستارگان: اسکادران روگ

علاوه‌براین فیلم Mufasa: The Lion King به کارگردانی بری جنکینز که پیش درآمد فیلم شیر شاه است، نیز برای اکران در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم بدون نام دنیای سینمایی مارول که قرار بود در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲) اکران شود، اکنون اکران آن تا تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) عقب افتاده است. در حال حاضر مشخص نیست که این فیلم بخشی از فاز پنجم MCU خواهد بود یا قرار است بخشی از فاز ششم دنیای سینمایی مارول باشد.



منبع

علاوه‌براین دیزنی تاریخ اکران دو انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۲۴ را نیز تایید کرد که بر‌این‌اساس انیمیشن Elio قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) اکران شود و انیمیشن Inside Out 2 در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین دیزنی تایید کرد که فیلم Snow White با بازی ریچل زگلر و گل گدوت برای اکران در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم Napoleon A Love Story

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی تاریخ اکران چندین فیلم آینده خود را اعلام کرده است. در ابتدا دیزنی فیلم Star Wars: Rogue Squadron را که برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده بود، از جدول فیلم‌های آینده خود حذف کرد تا طرفداران دنیای جنگ ستارگان برای تماشا فیلم جدید Star Wars حداقل تا سال ۲۰۲۵ منتظر بمانند. البته هنوز فیلم Rogue Squadron کاملا لغو نشده است، اما بعید به‌نظر می‌رسد که این فیلم دیگر جلوی دوربین برود.