اعلام تاریخ انتشار Fast and Furious 11 با وین دیزل

به مناسبت اکران نسخه دیجیتالی فیلم Fast X، وین دیزل، بازیگر Dom Torto به طور رسمی تاریخ اکران فیلم Fast and Furious 11 را تایید و اعلام کرد.

در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد Fast and Furious 11 در دسترس است، اما لوئیس لتریرکارگردان فیلم The Incredible Hulk و Now You See Me که فیلم Fast X را نیز کارگردانی کرد، به عنوان کارگردان فیلم Fast and Furious 11 بازخواهد گشت. علاوه بر این، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده کریستینا هادسون است که تجربه نوشتن فیلمنامه را دارد. برای آثاری مانند The Flash، Birds of Prey و Bumblebee، با اورن اوزیل، که تجربه نگارش فیلمنامه‌های The Cloverfield Paradox، The Lost City و 22 Jump Street را دارد.

امروز نسخه دیجیتال و VOD فیلم Fast X رسما منتشر شد و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران قسمت بعدی فیلم سریع و خشمگین مشخص شد. وین دیزل بازیگر Dom Toretto در پستی در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد که Fast and Furious 11 برای اکران در تاریخ 4 آوریل 2025 (15 آوریل 1404) برنامه ریزی شده است. در این تاریخ فیلم Minecraft با بازی Jason Momoa به عنوان رقیب این فیلم اکشن دیده می شود.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریز گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملکیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگران فیلم Fast X و ایفای نقش هستند. انتظار می رود شاهد بازگشت تعداد بیشتری از این بازیگران برای ایفای نقش در Fast and Furious 11 باشیم.

بخوانید  افزایش فروش PS5 در ژاپن به لطف حل مشکل کمبود این کنسول

مسابقه Dom Torto در فیلم Fast X

علاوه بر این، دواین جانسون قرار است نقش خود را در نقش لوک هابز در فیلم جدید «سریع و خشمگین» کریس مورگان بازی کند که ظاهراً بر روی شخصیت هابز تمرکز خواهد کرد. در کنار این، احتمال انجام Fast and Furious 12 نیز به گوش می رسد که در نهایت می تواند به داستان اصلی این مجموعه اکشن پایان دهد. Fast X بیش از 617.5 میلیون دلار در سرتاسر جهان به دست آورده است، از جمله بیش از 132 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از 485.4 میلیون دلار در سطح بین المللی.