اعلام تاریخ انتشار Avatar: The Last Airbender و جدید باب اسفنجی شلوار مربعی

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که پارامونت پیکچرز به طور رسمی تاریخ اکران برخی از آثار استودیوی انیمیشن نیکلودئون را اعلام کرده است. بر اساس گزارش Variety، آواتار: آخرین هواساز در تاریخ 10 اکتبر 2025 (18 اکتبر 1404) و آخرین انیمیشن باب اسفنجی شلوار مربعی در تاریخ 23 می 2025 (2 ژوئن 1404) اکران خواهد شد.

پارامونت پیکچرز تاریخ اکران فیلم های Avatar: The Last Airbender و SpongeBob SquarePants را اعلام کرد.

استودیو آواتار در حال حاضر در حال تولید 3 فیلم انیمیشن از دنیای آواتار: آخرین هواساز است که هر کدام داستان های متفاوتی را روایت می کنند. فرمان اولین انیمیشن در دستان لورن مونتگومری واقع شده است و مایکل دی مارتینو و برایان کونیتزکوسازندگان آواتار همسایه اریک کولمن آنها به عنوان تولید کننده آن عمل می کنند. این انیمیشن توسط Nickelodeon Animation و Paramount Animation تولید شده است.

سریال انیمیشن Avatar: The Last Airbender که کار خود را در Nickelodeon در سال 2005 آغاز کرد، در سه فصل به بینندگان ارائه شد و طرفداران بسیاری را به دست آورد. این انیمه ماجراهای Aang، آخرین تجسم آواتار افسانه ای را دنبال می کند که می تواند بر هر چهار عنصر اساسی تسلط یابد. تا به حال، رمان های گرافیکی، یک رمان بزرگسالان، و یک فیلم کارگردانی شده است ام نایت شیامالان این بر اساس انیمیشن آواتار: آخرین هواساز ساخته شده است.

وقایع اولین انیمیشن آواتار سال ها پس از اتفاقات فصل سوم آواتار: آخرین هواساز رخ می دهد. این انیمیشن بار دیگر به ماجراهای بازگشت Aang و دوستانش به دوران جوانی می پردازد. اگرچه ما با فلاش بک های سری انیمیشن Avatar: The Legend of Korra (آواتار: The Legend of Korra) نگاهی اجمالی به بزرگسالی این شخصیت ها داشتیم، اما طرفداران بیش از یک دهه است که ماجراهای تیم آواتار را با هم ندیده اند.

بخوانید  بهترین بازی مستقل سال 2023 به انتخاب زومجی