اعلام تاریخ انتشار نسخه Nintendo Switch بازی Trek to Yomi

Trek to Yomi از Flying Wild Hog Studio و Devolver Digital در ماه مه برای رایانه شخصی و کنسول ها منتشر شد. این بازی اکشن 2.5 بعدی سامورایی شاید آنطور که انتظار می رفت بیرون نیامده باشد، اما برای برخی از گیمرها تجربه جذابی بود. اگر می خواهید وارد این بازی شوید و تجربه نینتندو سوییچ را ترجیح دهید، به زودی قادر به انجام این کار خواهید بود. زیرا این بازی ویدیویی در پایان ماه جاری بر روی کنسول هیبریدی نینتندو عرضه خواهد شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که Devolver Digital با انتشار تریلر به صورت رسمی از نسخه Nintendo Switch بازی Trek to Yomi رونمایی کرده است. این نسخه در تاریخ 30 ژانویه (10 بهمن) برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. تریلر جدید همچنین پیش‌نمایش نحوه اجرای این بازی اسکرول جانبی با تصاویر سیاه و سفید خیره‌کننده بر روی کنسول نینتندو سوییچ را نشان می‌دهد. می توانید تریلر معرفی بازی را در مطلب زیر مشاهده کنید.

دانلود فیلم آپارات

Trek to Yomi، بازی اکشن 2.5 بعدی سامورایی از Flying Wild Hog و Devolver Digital، در اواخر ژانویه برای Nintendo Switch عرضه می شود.

بازی Trek to Yomi در حال حاضر بر روی پلی استیشن 5 عرضه می شود و ایکس باکس سری ایکس باکس سری اس اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم های رایانه شخصی را می توان تجربه کرد.