اعلام تاریخ انتشار حالت کواپ کمپین و Forge بازی Halo Infinite

در جریان اخبار جدید، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز جزئیات به‌روزرسانی زمستانی خود را که در ماه نوامبر امسال عرضه می‌شود را اعلام کرد که قرار است چند حالت جدید را به بازی Halo Infinite اضافه کند. طبق اعلام این استودیو، بازیکنان می‌توانند در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) امسال به تجربه‌ی Forge Mode بپردازند. همچنین امکان تجربه‌ی کامل کمپین به‌صورت کوآپ آنلاین در همین تاریخ میسر خواهد شد. بااین‌حال، ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که توسعه‌ی حالت کوآپ به‌صورت Split-Screen را به‌طور کامل لغو کرده است.

۳۴۳ اینداستریز در این‌باره گفت: «به منظور بهبود و تسریع توسعه‌ی محتوای لایو سرویس جاری، رسیدگی بهتر به بازخورد‌های بازیکنان و انتشار به‌روزرسانی‌های ارتقا دهنده‌ی کیفیت، ما منابع جدیدی را به استودیو تخصیص داده‌ایم و دیگر روی امکان تجربه‌ی کوآپ کمپین با تقسیم صفحه‌نمایش کار نمی‌کنیم».

نکته‌ی جالب این است که این دو نقشه قرار است بازیکنان را به خوبی با قابلیت‌های حالت Forge آشنا کنند؛ چرا که هر دو نقشه کاملا ازطریق این حالت ساخته می‌شوند. به‌روزرسانی زمستانی Halo Infinite همچنین قرار است پس از چندین تأخیر و برگزاری تست بتا، نسخه‌ی کامل و نهایی قابلیت کوآپ آنلاین کمپین را در دسترس تمامی بازیکنان قرار دهد تا آن‌ها بتوانند به همراه دوستانشان بخش داستانی را تجربه کنند.

همچنین بازیکنان می‌توانند از به‌روزرسانی زمستانی بازی Halo Infinite انتظار اضافه کردن اچیومنت‌های جدید، پشتیبانی از حالت کراس‌پلی، امکان تجربه‌ی مجدد مأموریت‌ها و پیشرفت مشترک را داشته باشند. در ادامه استودیوی ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که توسعه‌ی حالت تجربه‌ی کوآپ کمپین با تقسیم صفحه‌نمایش را لغو کرده است و این می‌تواند برخی بازیکنان را که منتظر عرضه‌ی این ویژگی کلاسیک بودند ناامید کند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد لغو این حالت به اولویت‌های تیم توسعه مربوط بوده است.

بخوانید  موردانتظارترین بازی های موبایل سال 2023

درکنار این محتوای افزودنی‌ جدید، به‌روزرسانی زمستانی Halo Infinite شامل نسخه‌ی بتای Match XP می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد در بتل پس تا ۳۰ لول پیشرفت کنند. همچنین در این به‌روزرسانی یک حالت بازی جدید به نام Covert One Flag معرفی خواهد شد که مبارزات آن به‌صورت تصادفی و نامتقارن چیده شده و در چند نوبت دنبال می‌شوند. همچنین تاریخ شروع فصل سوم بازی Halo Infinite که Echoes Within نام دارد، تا تاریخ ۷ مارس (۱۶ اسفند) عقب افتاده است که تا ۲۷ ژوئن (۶ تیر) ادامه خواهد داشت.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.



منبع

برنامه به‌روزرسانی زمستانی بازی Halo Infinite

استودیوی ۳۴۳ اینداستریز تاریخ انتشار حالت Forge و قابلیت تجربه‌ی کوآپ آنلاین کمپین بازی Halo Infinite را اعلام کرد.

آرمور جدید و زرد رنگ بخش چندنفره بازی Halo Infinite

(برنامه به‌روزرسانی پاییز و زمستان بازی Halo Infinite)

حالت Forge به بازیکنان بازی Halo Infinite این امکان را می‌دهد که در محتوای بازی به‌صورت دلخواه تغییرات اساسی ایجاد کنند؛ برای مثال نقشه‌های جدید را با ویرایشگر پیچیده بسازند و آن‌ها را بین جامعه‌ی مخاطبان بازی به اشتراک گذارند. این حالت قرار است به‌صورت تست بتا در دسترس قرار گیرد و استودیوی ۳۴۳ اینداستریز هنوز جزئیات زیادی از آن را اعلام نکرده است. البته این توسعه‌دهنده قصد دارد در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) امسال دو نقشه‌ی جدید را برای بخش چندنفره عرضه کند.