اعلام تاریخ انتشار جدیدترین DLC Cities: Skylines در یک تریلر جدید

Colossal Order تاریخ انتشار جدیدترین مجموعه محتوای الحاقی بازی Cities: Skylines را به همراه یک تریلر جدید اعلام کرد.

قسمت دوم Cities: Skylines، جدیدترین مجموعه محتوای الحاقی، در ماه می منتشر خواهد شد و تمرکز آن بر روی سیستم ریلی ژاپن خواهد بود. محتوای دیگری با محوریت بروکلین و کوئینز و تکامل صنعتی نیز در دسترس خواهد بود. به نظر می رسد این قسمت از جدیدترین DLC بازی در مقیاس کوچک تری نسبت به قسمت اول باشد و در آینده جزئیات بیشتری در مورد آن با طرفداران به اشتراک گذاشته شود.

علاوه بر این DLC جدید، استودیو Colossal Order یک به‌روزرسانی محتوای رایگان به نام بازیکنان Hubs and Transport to Cities: Skylines را در ۲۲ مارس منتشر خواهد کرد. همانطور که از نام آن پیداست، قرار است سیستم حمل و نقل در بازی اصلی و بسته الحاقی منتشر شده پس از تاریکی، برف، بلایای طبیعی و حمل و نقل جمعی را بهبود بخشد.

سرانجام پس از انتشار این سری DLC، استودیو Colossal Order بازی اخیرا معرفی شده Cities: Skylines 2 را بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X منتشر کرد.Xbox Series S منتشر خواهد شد. عاقبت شامل مجموعه ای از ویژگی های جدید مانند طوفان های عظیم و بیش از صد و پنجاه کاشی نقشه خواهد بود.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دانلود فیلم آپارات

شرکت انتشاراتی Paradox Interactive و استودیو Colossal Order اعلام کرده‌اند که قصد دارند جدیدترین بسته‌های الحاقی را برای بازی شهرسازی Cities: Skylines منتشر کنند. طبق برنامه، اولین قسمت از آخرین سری بسته های الحاقی بازی در تاریخ 2 آوریل 1402 (22 مارس 2023) منتشر می شود و شامل آفریقای مینیاتوری، اماکن ورزشی و مراکز خرید می شود. همچنین، این بسته توسعه شامل مجموعه ای کاملاً جدید از ایستگاه های ارتباطی رادیویی جدید است.

بخوانید  معرفی بازی جدیدی از یک مجموعه محبوب کونامی در TGC