اعلام تاریخ انتشار بلوری فیلم Where the Crawdads Sing با بازی دیزی ادگار جونز

فیلم Where the Crawdads Sing در تیرماه امسال روی پرده‌های سینما رفت و با نقدهای متوسط و ضعیف منتقدان مواجه شد، اما برخلاف نظر منتقدان، تماشاگران از این فیلم درام جنایی استقبال کردند و نقدهای به مراتب مثبت‌تری را به اشتراک گذاشتند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند اعلام شده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Where the Crawdads Sing در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) منتشر خواهد شد.

ریس ویترسپون، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم Walk the Line، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Where the Crawdads Sing حضور دارد. فیلم جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند اقتباسی از رمان تحسین شده‌ای به همین نام اثر دلیا اونز است. این فیلم داستان کیا را دنبال می‌کند که یک دختر جوان است که به‌تنهایی در مرداب‌های کارولینای شمالی بزرگ شده است، اما او حالا مظنون به قتل مردی شده که زمانی به‌دنبال ازدواج با کیا بوده است.



منبع

سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Where the Crawdads Sing با بازی دیزی ادگار جونز را تایید و اعلام کرده است.

دیزی ادگار جونز، تیلور جان اسمیت، هریس دیکینسون، دیوید استراترن، جیسون وارنر اسمیت، گرت دیلاهانت، مایکل هایت، آنا اُرایلی، اریک لادین و استرلینگ میسر جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Where the Crawdads Sing حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اولیویا نیومن، کارگردان فیلم First Match وظیفه کارگردانی فیلم خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند را براساس فیلمنامه‌ای از لوسی الیبار، نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Beasts of the Southern Wild بوده است.

بخوانید  امکان انتشار رایگان بازی آنلاین بزرگ The Last of Us را افزایش دهید
سپس نسخه فیزیکی این فیلم که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. فیلم Where the Crawdads Sing در گیشه جهانی عملکرد بسیار موفقی داشته و این فیلم تاکنون بیش از ۱۰۶/۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۸۱/۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۴/۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

دیزی ادگار جونز در نقش کایلا در جنگل در فیلم Where the Crawdads Sing