اعلام تاریخ انتشار بازی Ghostbusters: Spirits Unleashed

استودیو Illfonic تاریخ انتشار بازی Ghostbusters: Spirits Unleashed را اعلام کرد.

طبق اعلام استودیوی ایلفونیک، بازی Ghostbusters: Spirits Unleashed در تاریخ ۲۶ مهر (۱۸ اکتبر) امسال و همزمان با شروع جشن هالووین عرضه خواهد شد. این بازی روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. نسخه PC این بازی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.

یک اتومبیل کلاسیک و مسلح در بازی Ghostbusters Spirits Unleashed

درکنار بازی Ghostbusters: Spirits Unleashed که توسط استودیوی ایلفونیک در حال توسعه است، استودیوی nDreams نیز یک نسخه‌ی واقعیت-مجازی از سری Ghostbusters را با همکاری Sony Pictures Virtual Reality و Ghost Corpos معرفی کرد. آن بازی در آینده روی متا کوئست 2 و پلی استیشن وی آر 2 عرضه خواهد شد.

در ادامه چارلز برنگارت، مدیرعامل استودیوی ایلفونیک گفت: «واکنش طرفداران Ghostbusters ما را متحیر کرده است. مشخص کردن تاریخ عرضه و شروع پیش‌فروش بازی Ghostbusters: Spirits Unleashed تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد است و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم که همه در تاریخ عرضه همین حس را داشته باشند».

در اوایل سال جاری میلادی، استودیوی بازی‌سازی ایلفونیک که برای توسعه‌ی بازی‌های مشهوری همچون Friday the 13th: The Game و Predator: Hunting Grounds شناخته می‌شود، بازی Ghostbusters: Spirits Unleashed را معرفی کرد. این بازی یک اثر چندنفره‌ی نامتقارن 4v1 است و استودیو Illfonic به‌تازگی تاریخ عرضه‌ی آن را مشخص کرده است.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.



منبع

صفحه‌ی پیش‌خرید Ghostbusters: Spirits Unleashed اکنون فعال است و کسانی که بازی را به‌صورت دیجیتالی پیش‌خرید کنند، به‌عنوان پاداش به تعدادی از آیتم‌های درون بازی از جمله Slimer، یک Custom Particle Thrower، یک بسته Proton و اسکین‌های خاص دسترسی پیدا خواهند کرد.

بخوانید  بازگشت تایسا فارمیگا برای ایفای نقش در فیلم The Nun 2