اعضای بیشتر بازیگر به فیلم Gran Turismo سونی بپیوندند

جاش استرادوسکیبازیگر سریال چرخ زمان دانیل پویگبازیگر سریال نائومی جیمن هانسوبازیگر الماس خونی و توماس کرچمنبازیگر فیلم کینگ کنگ (کینگ کنگ) نیز اخیرا قراردادی برای بازی در اقتباس سینمایی Gran Turismo امضا کرده است.

این همه بازیگر دیوید هاربر، آرچی مدکوی، ارلاندو بلوم و دارن بارنت آنها ملحق می شوند. Gran Turismo هم اکنون در مجارستان مشغول فیلمبرداری است. این فیلم ماجراهای یک بازیکن سطح بالای Gran Turismo را دنبال می کند که آرزوی تبدیل شدن به یک راننده مسابقه حرفه ای را دارد.

اسد قزلباش، کارتر سوان، داگ بلگراد و دانا برونته آنها مسئولیت تولید فیلم Gran Turismo را بر عهده دارند. این فیلم در تاریخ 11 آگوست 2023 (20 اوت 1402) اکران خواهد شد. طرفداران در تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دسامبر 1401) آنها همچنین باید منتظر شروع سریال The Last of Us در شبکه HBO باشند.

جرالدین استل هالیول، یاشا استرادوسکی، دانیل پویگ، جایمن هانسو و توماس کرچمن برای پیوستن به گروه بازیگران گرن توریسمو قرارداد امضا کردند.

جیسون هالنویسنده فیلم تیرانداز آمریکایی و زک بیلینکینگ ریچارد نویسنده فیلم در حال نوشتن فیلمنامه فیلم Gran Turismo بر اساس یک داستان واقعی است. جیمن هانسو و جرالدین استل هالیول در نقش والدین شخصیت اصلی فیلم با بازی آرچی مدکوی بازی می کنند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر می شویم که لیست بازیگران فیلم Gran Turismo (Gran Turismo) به کارگردانی نیل بلومکمپ تمدید شده. جرالدین استل هالیول بیشتر اسمش هست ادویه زنجبیل او از گروه Spice Girls شناخته می شود و در این فیلم اقتباسی توسط Sony Pictures و PlayStation Productions ایفای نقش می کند.

بخوانید  لیست بازی های جدید پلی استیشن پلاس در ژانویه 2023