اعتراض طرفداران بازی Redfall به نیاز به اتصال آنلاین برای یک تجربه تک نفره

کاربر MrDubTee که از این تصمیم سازندگان گیج شده بود، نوشت: «من شخصاً از آن متنفرم. به عنوان کسی که عاشق تجربه منحصر به فرد است، نمی دانم که توجیه این نیاز چیست؟ من متوجه شدم که ممکن است مکانیک های غارت و چیزهایی از این دست وجود داشته باشد، اما آیا ما نمی توانیم یک بازی خوب داشته باشیم که به آن نیاز نداشته باشد؟”

پس از تایید نیاز همیشگی به آنلاین بودن بازی Redfall، بسیاری از طرفداران این بازی دیگر قصد خرید آن را ندارند.

علاوه بر این، چند مزیت این ویژگی تحت الشعاع معایب قابل توجه آن است. برخی از گیمرها می گویند که حتی باعث می شود در صورت در دسترس نبودن سرورها، نتوانند به تنهایی از بازی لذت ببرند. برای دیگرانی که دسترسی به اینترنت ندارند یا اتصال آنها مناسب نیست، این بازی عملا غیر قابل بازی به نظر می رسد.

بازی تیراندازی اول شخص آرکین، Redfall، یکی از امیدوارکننده‌ترین عناوینی است که امسال برای Xbox Series X/S عرضه می‌شود. اما اطلاعیه جدید بازی که می گوید حتی در بخش تک نفره هم نیاز دائمی به اتصال به اینترنت وجود دارد، طرفداران را ناراحت کرده است و به نظر می رسد بسیاری از آنها قصد توقف خرید آن را دارند.

شخصیت های بازی Redfall در خیابان

در Redfall فرعی، یکی از کاربران نوشت: “برنامه من برای خرید بازی لغو شده است.” دیگری می گوید: «می خواستم بخرم، اما دیگر نه. کاربر سوم نیز اظهار داشت: “من نگران این هستم. “من هرگز از یک پخش کننده کاملا آنلاین پشتیبانی نخواهم کرد”. و Deathloop.

بخوانید  فروش جمعه سیاه فروشگاه پلی استیشن به صورت زنده انجام می شود - بهترین معاملات را بررسی کنید

در پست دیگری در Reddit، Dantegram پرسید: “وقتی سرورها ده سال دیگر از کار بیفتند چه اتفاقی می افتد؟ یا وقتی اینترنت من قطع شود؟ من برای بازی بسیار هیجان زده بودم، اما همه هیجان من را از بین برد.” در توییتر نیز وضعیت تقریباً مشابه است. جین پارکیکی از اعضای تحریریه واشنگتن پست گفت: من دیگر Redfall را نمی خرم. اینجاست که Game Pass به کارتان می آید. چون من هنوز میتونم بازی رو تجربه کنم.اما هنوز آنلاین بودن برای بازی تک نفره به معنی خرید نکردن بازی برای منه.

بازی Redfall 2 می 2023 (12 می 1402) برای پلتفرم های Xbox Series X | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود. این تاریخ در جریان رویداد Developer_Direct ایکس باکس به همراه گیم پلی بازی اعلام شد.