اطلاعات داغ کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ بزرگ‌ترین نبرد بتل رویال مجله بازار | 1gamer

برای آشنایی بیشتر با کارکرد ایستگاه‌های خرید می‌توانید مقاله «راهنمای بازی Call of Duty Warzone | راهنمای استفاده از Buy Station در بازی CoD Warzone» را بخوانید. پیش از ساخت Warzone ، شایعه شده بود که این عنوان فقط یک بتل رویال ساده است. اما اکنون می دانیم که جدا از آن مودهای دیگری هم در خود دارد. در همین حال ، Call of Duty Mobile طیف گسترده تری از مودهای مختلف را ارائه می دهد. که می توان به Team Deathmatch ، Frontline ، Domination Search and Destroy ، Gun Game ، Sniper Only ، Battle Royale و اخیراً Hardpoint اشاره کرد. که از نظر تنوع مودها ، Call of Duty Mobile با قاطعیت برنده می شود.

http://badorclothesworkshop.ir

در واقع ارائه مجله خبری یک گیمر اتفاقی بود که اینفینیتی وارد سال‌ها مد نظر داشت و در نهایت، یا انتشار آن ثابت کرد که می‌تواند کالاف دیوتی را به رقابت با سایر بازی‌های سبک بتل رویال مثل Fortnite و Apex Legends دعوت کند. اما برای وارزون 2، اوضاع آنطور که طرفداران انتظارش را داشتند به پیش نرفته و ادعای سازندگان برای ارائه نسل جدید وارزون، تا حدودی با شکست مواجه شده است. حال شما در بازی کالاف دیوتی وارزون 2 می‌توانید وارد یک خانه شوید، با دشمنی که در حال لوت کردن است صحبت کنید و حتی به نتیجه برسید تا همدیگر را نکشید!

دیدگاه در “معرفی بازی وارزون موبایل (Call Of Duty Warzone Mobile) + تاریخ انتشار”

اما اگر نسخه رایانه­ای وارزون و نسخه “کالاف دیوتی موبایل” را بازی کرده باشید، پس باید بدانید چه نسخه ­ی جذاب و خفنی در انتظارمان است. وارزون داستان خاصی ندارد و صرفا در هر سال که شامل شش فصل است، یک زمینه داستانی وجود دارد تا به بهانه‌ی آن، آیتم‌های قابل فروش و بتل‌پس جدید به بازی اضافه شود تا بازیکنان محتوای قابل خرید داشته باشند. در آخرین به روزرسانی وارزون، بعد از تخریب وندرساک، تیم ادلر متوجه مخفی‌گاه زیرزمینی می‌شوند و در آنجا با یک ژنرال پیر رو به رو می‌شوند. او به آنها می‌گوید که بعد از شکست نازی‌ها، آن‌ها به پناهگاه‌های زیرزمینی در تمام جهان رفتند که او به صورت اتفاقی اولین بار یکی از آن پناهگاه‌ها را در یک جزیره استوایی دیده است. یکی از راه‌هایی که در وارزون (هر دو نسخه) می‌توانید پول خرید آیتم‌ها را تامین کنید، انجام دادن قراردادهایی است که در نقشه بازی قرار داده شده‌اند.

بخوانید  هدفون داخل گوشی

۱۰+۱ نکته برای این که در حالت DMZ وارزون ۲ بیشتر زنده بمانید!

در وارزون 1 این مورد خیلی مشخص بود؛ شما سلاح را می‌گیرید، ارتقا می‌دهید، سپس روی آن اتچمنت‌هایی که باز شده‌اند را سوار می‌کنید تا بهتر شود، همین. اما در وارزون 2 دیگر خبری از این جریان نیست و کمی موضوع پیچیده‌تر می‌شود. Overwatch Helo – 8 kills – یک همراه خواهید داشت که مراقب موقعیت شما خواهد بود و لوکیشن دشمنان نزدیک را قبل از آن‌که با آن‌ها درگیر شوید مورد حمله قرار می‌دهد. S.A.E. – 7 kills – پس از فعال‌سازی، بازیکن یک تبلت بیرون می‌کشد تا پرواز آن در ارتفاع کم را هدایت کند.

  • پادکست «گپ و گفت»، بخش محتوای شنیداری وب‌سایت پی‌اس ارنا است که از سال ۱۴۰۰ فعالیت‌اش را آغاز کرد.
  • به این ترتیب خود سیستم برای شما یک نام کاربری انتخاب خواهد کرد.
  • به همین منظور، کالاف دیوتی وارزون موبایل به جمع بازی‌های فعال کالاف دیوتی یعنی وارزون ۲ و Call of Duty Modern Warfare II می‌پیوندد و می‌توانید به شکلی دسته‌جمعی در آن‌ها پیشروی کنید به شرطی که در هر سه بازی حساب کاربری فعال داشته باشید.
  • مانند دیگر بازی‌های بتل رویال مانند پابجی سوار یک هواپیما می شوید و روی نقشه ای که شامل بسیاری از نقشه های خاطره انگیز بازی های قبلی است فرود خواهید آمد .در ابتدا فقط یک اسلحه کمری همراه خواهید داشت.
  • یعنی پلیر های فعلی کالاف دیوتی موبایل فقط با دریافت یک پکیج آپدیت، بازی خود را به وارزون تبدیل نمایند.
  • بنابراین می‌توانیم بگوییم وارزون برای تمام گیمرها جذاب است.
بخوانید  پودر نبات بیز با طعم چای ترش فروشندگان و قیمت نبات و آبنبات | OkChay

(سپس با شلیک چند گلوله به پشت کله او را از لابی خارج کنید). نسخه آزمایشی کالاف دیوتی وارزون موبایل همچنان در دسترس برخی کاربران دنیا است و این بازیکنان خوش شانس فرصت این… این اخبار که توسعه‌دهنده‌ها منتظر دریافت حالت مولتی‌پلیر در شکل استاندارد هستند، نگرانی‌ها را درمورد کالاف دیوتی موبایل بیشتر می‌کند و نشان می‌دهد که احتمالا عمر این بازی رو به پایان است. اما ممکن است Warzone Mobile، بسیاری از حالت‌های مشابه آن بازی را با ویژگی‌های یک اینجین به‌روزتر و ترکیب با Warzone 2.0 ارائه کند.