اطلاعات جدیدی از مجموعه LEGO Atari 2600 لو رفت

از طرفی ظاهرا صاحبان این مجموعه قادر به جدا کردن محفظه بالایی لگو آتاری خود خواهند بود تا با جزئیات شگفت‌انگیز به کار رفته در داخل این مجموعه لگو (کنسول) بیشتر آشنا شوند. ظاهرا با جدا کردن قطعه بالایی این ست لگو، علاقه‌مندان با یک خانواده معمولی دهه ۸۰ میلادی مواجه خواهند شد. یک فیگور کوچک روی زمین نشسته و همراه‌با جوی استیک خود مشغول به تجربه بازی Asteroids است. ظاهرا یک مینی آتاری در جلوی تلویزیون قرار داشته و پوستر‌های متنوعی در اتاق وجود خواهند داشت.

لگو و نینتندو به‌تازگی اعلام کرده‌اند که قصد دارند یک ست با نام Mighty Bowser را در تاریخ یکم اکتبر امسال (۹ مهر) با قیمت ۲۷۰ دلار عرضه کنند. این مجموعه شامل ۲۸۰۷ قطعه خواهد بود. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید.

به‌تازگی وبسایت پروموبریکس که از آن به‌عنوان یک منبع معتبر برای اطلاعات لگو یاد می‌شود، جزئیات جدیدی از LEGO Atari 2600 را در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است.

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع

طبق گزارش این وبسایت، قیمت این مجموعه در قاره اروپا ۲۳۹٫۹۹ یورو خواهد بود. بااین‌حال قیمت این اثر هنوز در مناطق دیگر مشخص نیست. همچنین پروموبریکس در ادامه گزارش خود مدعی شد که این مجموعه شامل ۲۵۳۲ عدد قطعه خواهد بود و انتظار می‌رود در تاریخ یکم آگست امسال (۱۰ مرداد) شاهد عرضه آن باشیم.

همچنین شاهد یک تلفن قدیمی، یک گربه سفید و جزئیات فراوان دیگری خواهیم بود. بدون شک تمام در صورت اثبات صحت‌ این ادعاهای مطرح‌شده از جانب پروموبریکس، کاربران از ظرافت به کار رفته در ساخت این محصول هیجان‌زده خواهند شد.

بخوانید  Master Detective Archives: Rain Code Review - Blame It On The Rain
اوایل سال جاری خبری مبنی بر قصد لگو برای عرضه یک ست (مجموعه) لگو از کنسول قدیمی آتاری ۲۶۰۰ منتشر شد. در گذشته نیز این اتفاق برای کنسول نینتندو NES رخ داده بود. شکی نیست که طرفداران قدیمی ویدیوگیم و کسانی که خاطرات بسیاری از کنسول‌های قدیمی دارند، از عرضه این محصول بسیار خوشحال خواهند شد. حال در روزهای گذشته وبسایت آلمانی پرمو بریکس که سابقه طولانی در ارائه گزارش و اطلاعات از لگو را دارد، اخبار جدیدی از مجموعه را منتشر کرده است.

تصویر ۳ بازی Asteroids, Adventure و Centipede

بااین‌حال ظاهرا این امر تمام ماجرا نیست و این مجموعه اشیا جذاب دیگری را در خود جای خواهد داد. براساس گزارش‌ها LEGO Atari 2600 همراه‌با سه کارتریج که شامل آثار نمادینی مثل Asteroids ،Adventure و Centipede است، عرضه خواهد شد. کارتریج‌ها امکان تبدیل به اشکالی در ابعاد ۸ در ۸ را دارند که ظاهری شبیه به بازی‌هایشان دارند.

تصویر ست لگو Mighty Bowser