اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Mirage فاش شد


در مدت یک هفته مانده به رونمایی رسمی از Assassin’s Creed Mirage، جزئیات جدیدی از این بازی فاش شده است.

چند روز قبل، یوبی‌سافت نام جدیدترین بازی از مجموعه‌ی Assassin’s Creed را تحت عنوان Mirage اعلام کرد. این شرکت فرانسوی در بیانیه‌ی خود گفت که رونمایی کامل بازی در تاریخ ۱۹ شهریور صورت خواهد گرفت.

حالا براساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از لیکرهای مشهور سری Assassin’s Creed، داستان بازی تنها در شهر بغداد جریان خواهد داشت. این شهر در بازی شامل چهار منطقه‌ی مختلف است و هر منطقه دارای یک باس خواهد بود.

پیش از این در گزارشی اعلام شده بود که Mirage به ریشه‌های مجموعه‌ی Assassin’s Creed باز خواهد گشت. در این بازی دوباره شاهد بازگشت پرتاب چاقو، مکان‌های مخصوص مخفی‌کاری روی سقف ساختمان‌ها و امکان مخفی کاری با استفاده از پنهان شدن در میان جمعیت NPCهای بازی خواهیم بود. همچنین به نظر می‌رسد که روی پارکور بازی بیشتر کار شده است.

مطابق گزارش‌ها، سازندگان قصد دارند تا تراکم جمعیت Mirage را مشابه بازی Assassin’s Creed Unity بازسازی کند. در Unity همواره شاهد حضور تعداد زیادی از NPC‌های بازی به‌صورت یکجا در صفحه بودیم.

برای اولین‌بار، رسانه‌ی بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که یوبی‌سافت قصد دارد Assassin’s Creed جدید را با تمرکز بر مخفی کاری و وفاداری بیشتر به ریشه‌های مجموعه عرضه کند؛ یعنی احتمالا Mirage از حال و هوای سه نسخه‌ی اخیر که بیشتر بر پایه‌ی المان‌های نقش آفرینی بودند، فاصله خواهد گرفت.

بازی Assassin’s Creed Mirage، توسط شعبه‌ی بوردو یوبی‌سافت در دست توسعه قرار دارد. براساس گزارش بلومبرگ این بازی، بهار سال ۲۰۲۳ دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. بااین‌حال باید تا ۱۹ شهریور منتظر انتشار اخبار رسمی درمورد این بازی موردانتظار ماند.

بخوانید  تحلیل تصویری فیلم قاتلان ماه گل



منبع