اضافه شدن چهار بازیگر جدید به گروه بازیگران سریال پنگوئن در دنیای دی سی

اخیرا برادران وارنر چهار بازیگر دیگر را برای حضور در سریال پنگوئن استخدام کرده است، یکی از بازیگران احتمالا نقش منفی و بدی را بازی خواهد کرد.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

کالین فارل در نقش پنگوئن، کریستین میلیوتی در نقش سوفیا فالکون، کلنسی براون در نقش سالواتوره مارونی، رینزی فلیز، مایکل کلی، ددرا اوکانل و شهره آغداشلو از جمله بازیگران حاضر هستند و در سریال پنگوئن به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین طبق شایعات منتشر شده در سریال پنگوئن، می توانستیم شاهد بازگشت رابرت پتینسون باشیم که نقش بروس وین ملقب به بتمن را بازی می کند.

تئو روسی در نقش یوسف خندان در فیلم امیلی جنایتکار

مدتی است که فیلمبرداری و تولید سریال پنگوئن در نیویورک آغاز شده است و اکنون در جدیدترین آن اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری به سریال پنگوئن اضافه شده اند. در ابتدا، Deadline گزارش داد که تئو روسی بازیگر از Luke Cage، Emily the Criminal، Army of the Dead و Sons of Anarchy در نقشی نامشخص به بازیگران پنگوئن اضافه شده است. البته او تنها بازیگر جدید این سریال از دنیای دی سی نیست و سه بازیگر دیگر نیز به این سریال اضافه شده اند.

مایکل زیگن، جیمز مدئو و اسکات کوئن

سریال پنگوئن بخشی از دنیای بتمن مت ریوز است که مت ریوز به عنوان تهیه کننده اجرایی آن خدمت خواهد کرد. سریال پنگوئن توسط Lauren Lefranc که در سریال Impulse و Agents of SHIELD کار کرده است، تولید خواهد شد. این سریال در 8 قسمت تولید و از شبکه HBO Max پخش خواهد شد. مراحل فیلمبرداری و تولید سریال پنگوئن تقریباً 5 تا 6 ماه طول می کشد و کریگ زوبل کارگردان سریال The Hunt and Mare of Easttown کارگردانی 2 قسمت اول را بر عهده دارد.

بخوانید  راه یافتن بازی Deathloop به پلی استیشن پلاس

ورایتی گزارش داد که مایکل زیگان، بازیگر فیلم‌های Boardwalk Empire و The Marvelous Mrs. میزل، جیمز مدئو، کهنه سرباز گروه برادران و اسکات کوئن، کهنه کار آمریکایی، برای ایفای نقش های فرعی به گروه پنگوئن اضافه شدند. مانند روسی، نقش این سه بازیگر اعلام نشده است، اما منابع نزدیک به سریال می گویند که مایکل زیگن احتمالاً در پنگوئن نقش آلبرتو فالکون، پسر کارمین فالکونه را بازی خواهد کرد.

سریال پنگوئن قرار است در سال 2024 از HBO Max پخش شود. علاوه بر این، The Batman – Part II در تاریخ 3 اکتبر 2025 (11 مهر 1404) منتشر خواهد شد.

او در واقع برادر سوفیا فالکون دختر کارمین فالکون است که یکی از شخصیت های اصلی سریال پنگوئن است. شخصیت آلبرتو فالکون برای اولین بار در سال 1996 در کتاب کمیک Batman: The Long Halloween معرفی شد که یک شخصیت شرور و قاتل زنجیره ای است. با توجه به اینکه فیلم بتمن مت ریوز از کمیک های بتمن هالووین طولانی مدت الهام گرفته شده است، آیا ممکن است حضور آلبرتو فالکون در مجموعه پنگوئن به قسمت دوم بتمن ختم شود؟