اضافه شدن پشتیبانی از Ray Traced Reflections در آپدیت جدید بازی GTA V

بسیاری از بازیکنان نسخه PC بازی GTA Online منتظر انتشار محتوای انحصاری برای نسل نهم این بازی بودند که برای طرفداران به عنوان محتوای توسعه یافته و بهبود یافته شناخته می شود و اگرچه Rockstar Games همیشه به در دسترس بودن آن برای کاربران نسخه PC اشاره کرده است. این بازی هنوز بازی نشده است، اما به نظر می‌رسد انتشار تمامی ویژگی‌های گرافیکی نسخه‌های نسل نهم بازی مانند ویژگی‌های Traceback به انتشار همزمان این ویژگی‌ها و سایر محتوای انحصاری بر روی نسخه رایانه‌های شخصی اشاره دارد. بازی

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

البته هنوز مشخص نیست که آیا این آپدیت جدید فناوری Ray-Traced Reflections را به داستان و تک نفره GTA V اضافه می کند یا خیر، اما ظاهرا این ویژگی گرافیکی سنگین فقط برای دارندگان نسخه های GTA V موجود است.پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس این بازی تابستان امسال در دسترس خواهد بود و پلتفرم Xbox Series S از قابلیت های گرافیکی برای پشتیبانی از این فناوری برخوردار نخواهد بود.

تکنولوژی Ray Tracing برای سایه های دنیای بازی یکی از عناصر قابل توجه آپدیت گرافیکی نسل نهم این بازی بود که از زمان انتشار آن، بسیاری از گیمرها و طرفداران منتظر اضافه شدن Ray function -Traced Reflections بودند که بر روی دقت تمرکز دارد. انعکاس نورها و اشیاء حال با انتشار این آپدیت این قابلیت به بازیکنان تحویل داده شده است.

دیروز، Rockstar Games از اضافه شدن فناوری Ray-Traced Reflections خبر داد که به طور دقیق و همزمان انعکاس نورها را بر روی سطوح مختلف در دنیای بازی نمایش می دهد و اولین جزئیات از آپدیت بزرگ دسامبر بازی را منتشر می کند.GTA Online. این قابلیت برای دارندگان نسخه نسل نهم بازی در حالت وفاداری در دسترس خواهد بود.

بخوانید  کارت های مهارت Dead Island 2 در گیم پلی جدید رونمایی شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

Rockstar هنوز جزئیاتی را درباره زمان انتشار این به‌روزرسانی و سایر محتوای جدید آن منتشر نکرده است، که ظاهراً کسب‌وکارهای جدیدی را به دنیای GTA Online اضافه می‌کند، اما ظاهراً DLC جدید قرار است در چندین به‌روزرسانی عرضه شود. به‌روزرسانی‌های مختلف در چند روز آینده ماه ها. و هفته ها برای بازیکنان این بازی در دسترس است.طبق شایعات قبلی این احتمال وجود دارد که این DLC هفته آینده در تاریخ 13 دسامبر در دسترس قرار گیرد، البته در حال حاضر هیچ اطلاعات مشخصی برای اثبات آن وجود ندارد. البته Rockstar در ادامه اعلام کرد که در هفته های آینده اطلاعات زیادی در مورد آینده دنیای آنلاین GTA به اشتراک خواهند گذاشت.

Rockstar Games رسما اعلام کرد که با انتشار آپدیت دسامبر GTA Online، پشتیبانی از فناوری Ray-Traced Reflections به بازی محبوب اضافه خواهد شد.

البته بهبودهای جزئی که کاربران ماه هاست درخواست اضافه شدن به بازی را داشتند نیز بخشی از این آپدیت جدید خواهد بود. امکان مدیریت مخاطبان تلفن همراه iFruit و امکان دسترسی به تمامی محتوای آثار ویژه Hao بدون تکمیل مسابقه مقدماتی اولیه، ورود سریعتر خودروهای خریداری شده در گاراژ شخصی بازیکنان و سایر تغییرات در سیستم اقتصادی بازی از دیگر مطالبی است که Rockstar خواهد داشت. در هفته های آینده منتشر شود.