اضافه شدن نویسنده برنده جایزه اسکار به فیلم جدید جان ویک توسط آنا د آرماس

مرداد ۹۸ بود که ساخت اسپین‌آف فیلمی براساس دنیای جان ویک رسما تایید شد که این فیلم قرار است Ballerina نام داشته باشد. در ادامه در آبان گذشته مشخص شد که آنا د آرماس در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در قسمت فرعی فیلم John Wick است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده دیگری به این فیلم اکشن اضافه شده است. آنا د آرماس در مصاحبه با مجله Elle فاش کرد که او باعث شده تا امرالد فنل برای نوشتن فیلمنامه فیلم Ballerina استخدام شود.

علاوه‌بر نوشتن فیلمنامه فیلم Promising Young Woman، امرالد فنل ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل دوم سریال Killing Eve را نیز بر عهده داشته و او اخیرا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Zatanna را برای دی سی نیز بر عهده گرفته است. فنل هم‌اکنون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Saltburn را بر عهده دارد که این فیلم هم‌اکنون در حال فیلم‌برداری است که در این فیلم شاهد حضور رزمند پایک، بری کیوگن و جیکوب الوردی هستیم. او اخیرا در فیلم Barbie جلوی دوربین رفته است.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده برود. همچنین ساخت فیلم جان ویک 5 تایید شده است. بااین‌حال، تاریخ اکران فیلم Ballerina هنوز اعلام نشده است.



منبع

آنا د آرماس در مصاحبه جدید خود تایید کرد که او باعث اضافه شدن امرالد فنل به تیم نویسندگان فیلم Ballerina، اسپین‌آف جان ویک شده است.

امرالد فنل، کارگردان فیلم Promising Young Woman

فنل برای نوشتن فیلنامه فیلم Promising Young Woman موفق شد تا جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کند و او قرار است به شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum در نوشتن فیلمنامه فیلم اکشن بالرینا کمک کند. آرماس می‌گوید برای او مهم بوده است که یک نویسنده زن در این پروژه حضور داشته باشد. لن وایزمن، کارگردان مجموعه فیلم Underworld و فیلم Total Recall، وظیفه کارگردانی فیلم Ballerina را بر عهده دارد.

بخوانید  رکوردشکنی فصل چهارم سریال Stranger Things در هفته‌ی اول