اضافه شدن نقشه، بخش فورج تا موارد بیشتر در به‌روزرسانی زمستانی بازی Halo Infinite

استودیو ۳۴۳ اینداستریز با پخش تریلری جدید، از محتوای به‌روزرسانی زمستان بازی Halo Infinite رونمایی کرد.

در ادامه سازنده‌ی Halo Infinite اعلام کرد دو نقشه‌ی آرنای جدید به نام‌های Detachment و Argyle که هر دو با استفاده از حالت Forge ساخته شده‌اند، با به‌روزرسانی زمستانی به بازی اضافه می‌شوند. همچنین نسخه‌ای بازسازی شده از نقشه‌ی کلاسیک The Pit بازی Halo 3 نیز با استفاده از حالت Forge در حال توسعه بوده و در آینده به بازی اضافه خواهد شد. علاوه‌بر این محتوا، یک بتل پس جدید و رایگان با ۳۰ مرحله پیشرفت، حالت نامتقارن جدید Covert One Flag، رویدادهای تازه و موارد دیگر در این به‌روزرسانی وجود دارد.

بازی Halo Infinite هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد.

دانلود ویدئو در آپارات

در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون آخرین اخبار بازی را با تیم یک گیمر در میان بگذارید.



منبع

با انتشار این به‌روزرسانی، حالت Co-op بخش کمپین از حالت بتا خارج می‌شود و تمامی بازیکنان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. البته تیم سازنده چندی پیش اعلام کرد امکان تجربه‌ی کوآپ کمپین با استفاده از ویژگی Split-screen را لغو کرده‌اند. در همین حال حالت Forge که برای بسیاری از طرفداران سری Halo مورد انتظار به شمار می‌آید نیز با عرضه‌ی به‌روزرسانی زمستانی وارد حالت بتا خواهد شد.

فصل سوم از محتوای بخش آنلاین و چندنفره‌ی بازی Halo Infinite تا قبل از مارس سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد شد. بااین‌حال استودیوی ۳۴۳ اینداستریز برای این بازی تیراندازی اول شخص برنامه‌های زیادی دارد. این سازنده قصد دارد به‌روزرسانی زمستانی بازی را در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) امسال منتشر کند. در همین راستا این استودیو در ویدئویی مفصل به مرور ویژگی‌هایی که این به‌روزرسانی قرار است به بازی Halo Infinite اضافه کند، پرداخته است.

بخوانید  شایعه: ریمستر بازی Tomb Raider: Anniversary قرار بود در سال ۲۰۲۱ عرضه شود

به جز کمپین، تغییرات و محتوای جدیدی برای بخش چندنفره و آنلاین در نظر گرفته شده است. تیم ۳۴۳ اینداستریز برای به‌روزرسانی زمستانی Halo Infinite اقدام به معرفی سیستم جدید XP کرد. بازیکنان تا قبل از معرفی این سیستم تنها در صورت تکمیل چالش‌های بتل‌پس XP به‌دست می‌آوردند اما هم‌اکنون امکان دریافت امتیاز در ازای پیروزی در رقابت‌ها و عملکرد خوب که در یک سیستم پیشرفت جداگانه حساب می‌شود نیز فراهم شده است. همچنین ۳۴۳ اینداستریز تأیید کرد که این سیستم امتیاز جدید در بخش بتل پس نیز پیشرفت‌های زیادی خواهد داشت.

مبارزات در بخش چند نفره‌ی Halo Infinite