اضافه شدن مراحل فرعی داستانی برای نیکول و دیگر کاراکترها در ریمیک Dead Space

کاراکترهای فرعی همچون دکتر کراس که تنها در فایل‌های‌ صوتی حضور داشتند، به‌حدکافی در ریمیک دد اسپیس حضور خواهند داشت. کاراکترهای مهم مثل نیکول هم پیش‌زمینه و «کمی بیشتر» مأموریت خواهند داشت: «خوب، ما درحال ساخت یک لایه جدید از مراحل فرعی داستانی هستیم که به شما اجازه می‌دهند ببینید که به‌عنوان مثال، درجریان شیوع چه‌اتفاقی برای نیکول رخ داد».

«چون ما نظرات خود را داشتیم، اما بدین معنا نیست که ما درست می‌گوییم! چند موضوع قطبی‌کننده وجود داشت که می‌خواستیم نظرات واقعی دیگران را درمورد آن بشنویم؛ پس از این گروه‌ها بازخورد دریافت کردیم تا تصمیمات آگاهانه‌ای اتخاذ کنیم. تمرکز روی جامعه یکی از پایه‌های اصلی این پروژه است. پس از لایواستریم‎‌ها هم بازخورد گرفتیم و نقدهای کاربران و نظرات توییچ را بررسی کردیم. حجم اطلاعات دریافتی زیاد بود. همه این کارها به‌خاطر این بود تا بفهمیم با این بازی چه‌کسانی را مخاطب قرار می‌دهیم و چه‌چیزی باعث شده Dead Space برای آن‌ها جذاب باشد».

تصویری از بازی Dead Space Remake

ریمیک Dead Space درتاریخ ۷ بهمن امسال (۲۷ ژانویه ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.



منبع

استودیو موتیو از اضافه‌شدن مراحل فرعی داستانی جدید در Dead Space Remake و جزئیات Lore از بازی‌های دیگر سری به این ریمیک خبر داده است.

آیزاک کلارک در بازسازی دد اسپیس

تام هندرسون، خبرنگار مشهور دنیای گیم گفته بود که اطلاعات جدید بازی Dead Space Remake در ماه اکتبر منتشر خواهد شد؛ اما تیم سازنده بازی پیش‌دستی کرده و از دیروز اطلاعات جدید بازی را درمورد روند توسعه آن و افزودن ویژگی‌های جدید منتشر کرده است؛ به‌عنوان مثال بازی به‌صورت تک سکانسی ساخته خواهد شد و در آن شاهد کات نخواهیم بود.

بخوانید  Star Wars: Heritage Pack Physical Edition Preorder Costs $20 Less Than Switch eShop Price

رومن کامپُس-اوریولا، کارگردان خلاق بازی اضافه کرد: «درست است، ما می‌خواستیم تا بهتر در داستان کلی و Lore جهان Dead Space جا بیفتد که پس از نسخه اول تکامل یافت. مثلا آیزاک در این ریمیک صداگذاری دارد؛ درست مثل نسخه دوم و سوم».

فیلیپ دوشامه، تهیه‌کننده ارشد بازی در نوشته‌ای به‌نام Inside Dead Space می‌گوید: «ما با بیشترین احترام به‌بازی اصلی نگاه می‌کنیم؛ پس پایه‌های اصلی تغییر نخواهند کرد. اما ما بهبودهای متعددی به‌‌این تجربه اضافه می‌کنیم تا برای بازیکنان جدید و قدیمی جذاب باشد». اولین قدم صحبت با اعضای جامعه، معروف‌به طرفداران پروپا‌قرص و دیدار با آن‌ها هرشش‌هفته‌یکبار بود؛ طرفدارانی که دسترسی کامل به‌پروژه به‌آن‌ها داده می‌شد.

پس ریمیک به‌بازی اصلی وفادار است. اما چه موارد تازه‌ای اضافه شده است؟ فیلیپ اذعان دارد بااینکه رویدادهای اصلی باقی مانده‌اند، «ما به اطلاعات Lore کل مجموعه نگاه کردیم که خیلی عمیق‌تر از بازی اصلی است. بازی Dead Space 2 و Dead Space 3 و کمیک‌ها بودند و همه این‌ها Lore اضافی داشتند که آن‌ها را به این پروژه تزریق کردیم».