اضافه شدن صداپیشه‌ی Bloodborne به بازی A Plague Tale: Requiem

کیت کانر بیشتر به خاطر بازی در یکی از سریال‌های شبکه آنلاین نتفلیکس با نام Heartstopper شناخته می‌شود. او در فیلم‌هایی مثل Rocketman و Ready Player One هم حضور داشته است.

به‌تازگی اسامی صداپیشه‌های بازی A Plague Tale: Requiem اعلام شده است که در آن شاهد چند تغییر هستیم.

کیت کانر و لوسی بریگز-اوون به جمع صداپیشه‌های بازی اضافه شده‌اند. کانر در نقش لوکاس و بریگز-اوون هم در نقش بئاتریس، مادر آمیسیا و هیوگو در بازی حضور خواهند داشت. هر دو کاراکتر در بازی قبلی هم حضور داشتند، اما وظیفه‌ی صداپیشگی آن‌ها بر عهده‌ی ایدن هیهرست و کاترین پیجون بود. به همین دلیل در A Plague Tale: Requiem شنونده‌ی صدای متفاوت کاراکترهای لوکاس و بئاتریس خواهیم بود.

استودیو آسوبو، اسامی صداپیشه‌های بازی A Plague Tale: Requiem را اخیرا اعلام کرده است. در بین نام‌های اعلام‌شده، شاهد نکات جالبی مثل حضور صداپیشه‌ی بازی Bloodborne هستیم. براساس اعلام سازندگان، شارلوت مک‌برنی و لوگان هانان بار دیگر برای ایفای نقش‌های اصلی در دنباله‌ی A Plague Tale: Innocence باز خواهند گشت. در نسخه‌ی قبل، مک‌برنی و هانان به ترتیب به ایفای نقش‌های آمیسیا و هیوگو، برادر کوچک‌تر او پرداختند.

لوسی برگیز-اوون در Bloodborne صداپیشه‌ی یکی از کاراکترهای مونث بازی بود و در Civilization VI به ایفای نقش ملکه ویکتوریا پرداخت. او در بازی Dark Souls 3 هم حضور داشته است. بریگز-اوون سابقه‌ی ایفای نقش در سریال‌هایی همچون Holby City ،Call the Midwife و Midsomer Murders را در کارنامه‌ی خود دارد.

بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ ۲۶ مهرماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. در پایان به این نکته هم اشاره کنیم که چند هفته قبل، سازندگان از پایان روند اصلی توسعه‌ی بازی خبر دادند.

بخوانید  رویداد متقاطع Lost Ark's Wild Witcher از 18 ژانویه آغاز می شود



منبع