اضافه شدن سیستم پیشرفت در به‌روزرسانی جدید بازی Darkest Dungeon 2

بازیکنان Darkest Dungeon 2 اکنون می‌توانند قفل قهرمان‌های جدید، Buffهای دائمی و انواع ترینکت را ازطریق The Living City به‌دست آورند. درواقع بازیکنان می‌توانند با استفاده از شمع‌ها در مسیر قهرمانان، به هیروهای جدیدی دسترسی پیدا کنند.

یکی از کلاس‌های بازی Darkest Dungeon 2

The Intrepid Coast به بازیکنان این امکان را می‌دهد که آپگرید دلخواه خود را از میان مجموعه‌ای از ارتقاهای تزئینی یا کاربردی انتخاب کنند؛ به‌عنوان مثال بازیکنان می‌توانند هنگامی که به یک نقطه‌ی خاص دست یافتند یا میزان منابع آن‌ها به حد مشخصی رسید، برخی از تقویت‌کننده‌ها را فعال کنند.

با اعلام استودیو رد هوک، به‌روزرسانی جدید بازی Darkest Dungeon 2 سیستم پیشرفت را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.



منبع

در روش The Working Fields بازیکنان می‌توانند مجموع آیتم‌هایی را افزایش دهند که می‌توانند در در هر دوره به‌دست آورند. بازیکنان با این روش می‌توانند به گزینه‌هایی برای ارتقای کالسکه، ترینکت‌ها، آیتم‌های کاربردی مبارزات و آیتم‌های مسافرخانه دسترسی داشته باشند. همچنین یک بار باز کردن قفل این آپگریدها، آن‌ها را در تمامی تجربه‌های آینده نشان می‌دهد. با فعالیت بازیکنان در سیستم‌های پیشرفت جدید احتمالا بخش Kingdom بازی Darkest Dungeon 2 نیز شروع به گسترش خواهد کرد.

استودیوی بازی‌سازی رد هوک به‌تازگی به‌روزرسانی بزرگی را برای بازی Darkest Dungeon 2 منتشر کرده است که سیستم پیشرفت جدیدی را برای آن در دسترس قرار می‌دهد. این به‌روزرسانی با نام Altar of Hope که در حال حاضر روی نسخه‌ی آزمایشی بازی منتشر شده است، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا انتخاب‌های ماندگاری برای تغییر سبک بازی‌ خود در رقابت‌های مختلف داشته باشند. همچنین استودیو Red Hook چند روش جدید برای پیشرفت را در به‌روزرسانی Altar of Hope معرفی کرده است که شامل The Intrepid Coast ،The Living City و The Working Fields هستند.

بخوانید  Mortal Kombat 1 Quan-Chi را به شروع فصل 3، Crossplay آینده اضافه می کند