اضافه شدن بازی های Game Boy و Game Boy Color به سرویس آنلاین Nintendo Switch


مشترکین سرویس اشتراک آنلاین Nintendo Switch به زودی می توانند بازی ها را در کنسول های Game Boy و Game Boy Color تجربه کنند.

پس از ماه ها شایعات مختلف، دیروز و در جریان پخش آخرین قسمت نینتندو دایرکت، رسماً اعلام شد که بازی های کنسول محبوب Game Boy و Game Boy Color به زودی در اختیار کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ قرار خواهند گرفت.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط نینتندو، بازی‌های 9 Alone in the Dark: The New Nightmare، Game & Watch Gallery 3، Gargoyle’s Quest، Kirby’s Dream Land، The Legend of Zelda: Link’s Awakening DX، Metroid II: Return of Samus، Super Mario Land. 2:6 Golden Coins، نسخه دستی تتریس (1989) که توسط نینتندو توسعه یافته است، و Wario Land 3 بازی‌های ویدیویی هستند که امروزه برای دارندگان Nintendo Switch Online (NSO) قابل بازی هستند. نینتندو همچنین تأیید کرده است که همه این بازی ها از فیلترهای تصویر جیبی و رنگی پشتیبانی می کنند.

علاوه بر این، چهار بازی محبوب زلدا: Oracle of Seasons و Oracle of Ages از سری Legend of Zelda، The Pokémon Trading Card Game و Kirby Tilt ‘n’ Tumble از دیگر بازی های این کنسول دستی محبوب خواهند بود که به تدریج عرضه می شوند. آزاد شد. . به بازیکنان در ماه های آینده در این استریم همچنین اعلام شد که بازی های کنسول محبوب Game Boy Advance به صورت انحصاری برای مشترکین Nintendo Switch Online + Expansion Pack در دسترس خواهند بود.

پنج بازی Kurukuru Kuruin، The Legend of Zelda: Minish Cap، Mario & Luigi: Superstar Saga، Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3 و Wario Ware, Inc. برخی از این آثار کلاسیک و محبوب هستند که از امروز در اپلیکیشن Nintendo Switch Online در دسترس این دسته از کاربران قرار گرفته اند. Golden Sun، Metroid Fusion، Kirby and the Amazing Mirror، Fire Emblem و اولین نسخه از بازی محبوب مسابقه ای F-Zero نیز در ماه های آینده به لیست بازی های پشتیبانی شده این پلتفرم اضافه خواهند شد. بازیکنان نیز می توانند این بازی های چهار نفره را تجربه کنند.

بخوانید  معرفی بازی موبایل LotR: Heroes of Middle-earth Middle-earth Adventure

سرویس اشتراک آنلاین Nintendo Switch به بازیکنان سوییچ امکان دسترسی به ویژگی هایی مانند بازی آنلاین، فضای ذخیره سازی ابری، و کاتالوگ سیستم سرگرمی نینتندو و بازی های SNES را می دهد. کاربران کنسول نینتندو سوییچ نیز می توانند اشتراک یک ساله سرویس بسته توسعه آنلاین Nintendo Switch را با قیمت 49.99 دلار دریافت کنند. به عنوان مثال، کاربران بسته الحاقی نیازی به خرید بسته الحاقی جدید Animal Crossing: New Horizons ندارند و به مجموعه ای از بازی های قدیمی و محبوب نینتندو مانند Super Mario 64 و The Legend of Zelda: Ocarina of Time دسترسی خواهند داشت. .

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.