اضافه شدن بازیگر سریال Mare of Eastown به فیلم جدید Alien

کیلی اسپینی، بازیگر فیلم Mare of Easttown، پس از قرارداد با استودیو قرن بیستم، قرار است در قسمت جدید Alien بازی کند.

این ایده تا اواخر سال گذشته در ذهن اسکات ماندگار شد، زمانی که او بدون هیچ مشکلی با آلوارز تماس گرفت و از او پرسید که آیا هنوز برای این کار آماده است یا خیر. حالا ظاهراً رئیس استودیو قرن بیستم نیز از داستان آلوارز هیجان زده است و آن را یک داستان واقعاً خوب با شخصیت هایی توصیف می کند که قبلاً هرگز ندیده ایم. سریال Alien از نوح هاولی، خالق Fargo و Legion نیز برای FX و Hulu در حال توسعه است.

ریدلی اسکات او که قسمت اول فیلم بیگانه را در سال 1979 کارگردانی کرد و برای کارگردانی دو قسمت آخر بازگشت، به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار اسکات فری در قسمت جدید بیگانه حضور دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از ایده و تصور آلوارز در دست نیست، اما منابع نزدیک ادعا می کنند که فیلم او هیچ ارتباطی با دیگر آثار قبلی ندارد. به گفته منابع، آلوارز یکی از طرفداران سرسخت سریال Alien است و سال ها پیش با ریدلی اسکات این ایده را مطرح کرد.

اسفند ماه گذشته خبری منتشر شد که حاکی از آن بود استودیوی قرن بیستم و دیزنی در حال آماده سازی قسمت جدید Alien به کارگردانی فده آلوارز و تهیه کنندگی ریدلی اسکات برای Hulu هستند. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر فیلم جدید بیگانه مشخص شد. ددلاین گزارش داد که کلی اسپینی در حال مذاکره با استودیو قرن بیستم برای حضور در فیلم جدید بیگانه است. اسپینی قرار است در این فیلم ترسناک بازی کند.

بخوانید  تجربه نسخه بتای The Finals توسط ۷.۵ میلیون بازیکن

کلی اسپینی با موهای کوتاه و لباس قرمز

کلی اسپینی بیشتر برای نقش‌هایش در فیلم‌های «حاشیه اقیانوس آرام: قیام»، «زمان بد در ال رویال»، «معاون»، «صنعت: میراث»، «چگونه به پایان می‌رسد»، «دیوها»، «مادیان ایست‌تاون» و «بانوی اول» شهرت دارد. . او اخیرا در فیلم جنگ داخلی الکس گارلند بازی کرد و اسپینی در حال حاضر در پشت صحنه فیلم پریسیلای سوفیا کاپولا در نقش پریسیلا حضور دارد.

فده آلوارز، کارگردان آثاری چون ریبوت مردگان شیطانی، نفس نکش و دختری در تار عنکبوت در سال 2013، کارگردانی و نگارش فیلمنامه فیلم جدید ترسناک بیگانه را بر عهده دارد. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم ساخته می شود و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای بیگانه خواهد بود. انتظار می رود فیلمبرداری و تولید این فیلم ترسناک نیز از اوایل سال 2023 آغاز شود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از اتفاقات فیلم جدید Alien مانند حضور یا عدم حضور زنومورف ها در دسترس نیست.