اشک های پادشاهی واقعی برای سگی است که نمی توانید نوازش کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اشک های سگ های پادشاهی را می توان در نزدیکی اصطبل ها در سراسر Hyrule پیدا کرد. می توانید در نزدیکی آنها بایستید تا انیمیشن بالا را فعال کنید. غذا دادن به سگ ها باعث خوشحالی آنها می شود و به نوبه خود شما را به گنج دفن شده هدایت می کنند. با توجه به IGN. اما شما نمی توانید سگ را با حیوانات خانگی خوب جبران کنید.

شرم آور است، اما Tears of the Kingdom پر از فعالیت های دیگر است. برای اطلاعات بیشتر، مرکز راهنمای Tears of the Kingdom GameSpot را بررسی کنید.

Tears of the Kingdom دنباله Breath of the Wild است که طرفداران سال ها منتظر آن بودند. در نهایت در سوییچ در دسترس قرار گرفت، و بررسی Tears of the Kingdom از GameSpot به آن امتیاز ۱۰/۱۰ داد و تنها بیست و چهارمین 10/10 ما در تاریخ این سایت را رقم زد.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نقدهای فوق‌العاده‌ای دریافت می‌کند، اما یک عنصر از بازی وجود دارد که به نظر این منتقد بسیار ناامیدکننده است: شما نمی‌توانید سگ را نوازش کنید.

«زلدا: اشک‌های پادشاهی بوم نقاشی برای خلاقیت شما، کتابی برای نوشتن داستان‌های خودتان، دنیایی برای خلق افسانه‌های خودتان است. استیو واتس، منتقد، در بررسی Tears of the Kingdom در GameSpot گفت: این کار شما را به اندازه‌ای که در آن صرف کرده‌اید به شما برمی‌گرداند و شما را به شناور کردن، حفاری، مهندسی، حل، ماجراجویی و کاوش دعوت می‌کند.

بخوانید  Alan Wake 2 به زودی بازسازی مورد انتظار را دریافت خواهد کرد

آیا می توانید سگ را نوازش کنید؟ حساب توییتر این خبر بسیار ناراحت کننده را برای ما به ارمغان می آورد و GameSpot می تواند به طور مستقل تأیید کند که واقعاً چنین است. اشک های سگ شایان ستایش پادشاهی بر پشت او می چرخد ​​و خوب است که به او حیوانات خانگی بدهید، اما افسوس که قرار نبود. این یک آیتم استاندارد برای بازی‌های اخیر Zelda است، زیرا Breath of the Wild همچنین بازیکنان را از داشتن سگ‌ها محروم می‌کرد.