اشتراک یک ساله پارامونت پلاس با حداقل 25 دلار در جمعه سیاه

Paramount+ در حال حاضر برای جمعه سیاه و سایبر دوشنبه با 50٪ تخفیف در دسترس است، به این معنی که می توانید یک سال کامل پخش جریانی را با قیمتی فوق العاده مناسب دریافت کنید.

مطمئن شوید که به سرعت وارد شوید، زیرا معاملات جمعه سیاه و پارامونت در 27 نوامبر به پایان می رسد، جایی که به قیمت عادی خود باز می گردد. اگر از قبل مشترک نیستید، ممکن است با برخی از نسخه های اصلی آن مانند Star Trek: Strange New Worlds و البته اقتباس لایو اکشن Halo آشنا نباشید.

برای دریافت پیشنهاد، فقط باید یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد شوید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

به طور معمول، یک سال کامل از طرح Premium بدون آگهی Paramount+ برای کل ۱۲ ماه ۹۹ دلار هزینه دارد، اما با این آخرین تبلیغ، فقط ۵۰ دلار برای شما هزینه خواهد داشت. و اگر فکر می‌کنید می‌توانید با تبلیغات زندگی کنید، می‌توانید به پلن Essential لایه پایین‌تر ارتقا دهید، که فقط ۲۵ دلار برای کل سال هزینه دارد. به نظر می رسد پول زیاد در مقابل پول زیاد نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر از کیفیت نسخه‌های اصلی این سرویس مطمئن نیستید، بررسی Halo GameSpot به این سری امتیاز 8/10 داده و می‌گوید: “این سری به تنهایی، به دور از بازی‌ها می‌ایستد، اما قوی‌تر نیست. اکنون شما می توانید دو تجربه کاملاً متفاوت و کاملاً متفاوت Halo داشته باشید تا در آن غوطه ور شوید، که واقعاً چیز خوبی است.”

بخوانید  ده‌ها نسخه انحصاری نینتندو سوییچ در حال حاضر در فروش هستند