اشتراک رایگان Apple Arcade برای مدت محدودی دریافت کنید

پس از گذشت بیش از سه سال از راه اندازی، Apple Arcade به لطف جریان مداوم عناوین جدید، یک سرویس اشتراک بازی عالی باقی مانده است. فقط با 5 دلار در ماه، این یک معامله است، اما هیچ چیز به اندازه رایگان نیست. بازی‌های Apple Arcade روی آیفون، آی‌پد و اپل تی‌وی قابل اجرا هستند و بسیاری از آن‌ها را می‌توان با کنترلر بازی کرد. ما توصیه می کنیم ستون فقرات یک یا رازر کیشی تا بهترین تجربه آیفون را داشته باشید.

در چند ماه گذشته، تعداد انگشت شماری از بازی های قابل توجه به ترکیب اضافه شده اند. اخیراً، Pocket Card Jockey: Ride On به‌عنوان یک انحصاری Apple Arcade بر روی iOS وارد شده است. Pocket Card Jockey که یکی از پورت های محبوب نینتندو 3DS است، توسط Game Freak توسعه داده شد و حول محور مسابقات اسب دوانی و بازی یک نفره می چرخد. ماه گذشته Dead Cells+، یکی از بهترین بازی‌های اکشن سرکش در سراسر جهان، در Apple Arcade عرضه شد و به دیگر بازی‌های برجسته اخیر مانند Shovel Knight Dig و NBA 2K23 Arcade Edition پیوست.

این تبلیغ فقط برای مشترکین جدید و مشترکین بازگشتی در دسترس است. اگر اشتراک Apple Arcade فعال دارید، نمی‌توانید چهار ماه رایگان را به حساب خود اضافه کنید. به طور معمول، اپل یک دوره آزمایشی رایگان یک ماهه را برای این سرویس ارائه می دهد، بنابراین قطعاً باید قبل از از بین رفتن آن، این معامله بسیار بهتر را دریافت کنید.

بهترین پیشنهادات خرید چهار ماه اپل آرکید رایگان بلافاصله. در همین حال، Target پیشنهاد می دهد سه ماه رایگانبنابراین در صورت منقضی شدن پیشنهاد Best Buy قبل از استفاده از آن، این را در نظر داشته باشید.

بخوانید  مایکروسافت 20 میلیون دلار توسط FTC به دلیل جمع آوری اطلاعات شخصی کودکان جریمه شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

کتابخانه Apple Arcade به بیش از 200 بازی افزایش یافته است. اگرچه اپل گهگاه بازی‌ها را از کتابخانه حذف می‌کند، اما فهرست عناوین بسیار بیشتر از کوچک شدن آن‌ها رشد کرده است. این کتابخانه بسیار خوب است، با ترکیبی عالی از موارد انحصاری، پورت‌های بازی‌های محبوب، و نسخه‌های بازسازی‌شده و به‌روزرسانی‌شده کلاسیک‌های موبایل.