اشاره به تاریخ انتشار احتمالی GTA 6 در اسناد CMA مایکروسافت

بخشی از متن گزارش جدید مایکروسافت به رگولاتور بریتانیا، CMA، که بر معامله این شرکت برای خرید اکتیویژن بلیزارد نظارت می‌کند، به وضوح نشان می‌دهد که انتظار می‌رود Rockstar بازی Grand Theft Auto 6 را در سال 2024 منتشر کند. در این نسخه آمده است: «چند سال پس از انتشار Red Dead Redemption 2 توسط Take-Two Interactive، ناشر بازی GTA V نیز در نظر گرفته شده است، در حال حاضر انتظار می رود که بازی Grand Theft Auto VI در سال 2024 راه اندازی خواهد شد.”

GTA 6 قرار است برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل فعلی منتشر شود. هنوز خبری از پشتیبانی از کنسول های نسل هشتم و زمان عرضه بازی منتشر نشده است.

این شرکت به طرفداران اطمینان داده است که انتشار اطلاعات GTA 6 بر روند توسعه بازی تاثیری نخواهد داشت.گفته می شود Rockstar بیش از 2 میلیارد دلار برای توسعه یکی از مورد انتظارترین بازی های تاریخ صنعت بازی های ویدیویی سرمایه گذاری کرده است. یکی از بزرگ ترین تغییرات این بازی نسبت به نسخه های قبلی، حضور یک شخصیت زن لاتین تبار به عنوان یکی از دو شخصیت اصلی قابل بازی در GTA VI خواهد بود.

Rockstar Games تاکنون هیچ تاریخی را به عنوان تاریخ انتشار احتمالی GTA 6 اعلام نکرده است البته چندی پیش خبری مبنی بر احتمال عرضه این بازی در سال 2025 منتشر شد، البته مشخص نیست که بالاخره راک استار اطلاعاتی در مورد آن در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد یا خیر; اما در حال حاضر این موارد شایعه محتمل محسوب می شوند.

بخوانید  کارت گرافیک RTX 4070 Ti در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

در پاسخ به یکی از سوالات مطرح شده توسط CMA در مورد قرارداد Activision Blizzard، مایکروسافت تاریخ انتشار مورد انتظار GTA 6 را در سال 2024 اعلام کرد.

بازی GTA 6

طبق گزارش شرایر، داستان بازی با الهام از داستان معروف بانی و کلاید، یک جفت دزد در قرن بیستم در آمریکا ساخته شده است و سازندگان بازی نیز سعی می کنند از تحقیر و شوخی با اقلیت های نژادی مانند اسپانیایی خودداری کنند. -بر خلاف بازی های قبلی سری GTA تا حد امکان گروه های صحبت می کنند.