اسکات لانگ و کانگ در تریلر جدید Ant-Man and The Wasp: Quantumania خیره می شوند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در طول تجربه کامیک کان برزیل (CCXP)، که تمام اشکال هواداری را جشن می گیرد، مارول تریلر جدید خود یعنی Ant-Man and Wasp: Quantumania را به نمایش گذاشت که کانگ فاتح را با بازی جاناتان میجرز به شکلی ترسناک نشان می دهد.

بقیه بیشتر قلمرو کوانتومی و همچنین پیام شوم کانگ به اسکات را به ما نشان می‌دهد که بی‌پرده به او می‌گوید که از لیگ خود خارج شده است. بدیهی است که با نیمه اول تریلر، می دانیم که اسکات بسیار بیشتر از آن چیزی که تصور می کرد یک قهرمان است.

Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ 17 فوریه 2023 به عنوان اولین فیلم فاز پنجم MCU در ایالات متحده اکران شود.

طرفداران کتاب های مصور می دانند که کانگ یکی از بزرگ ترین شرورهای مارول است که سرانجام در سومین فیلم Ant-Man به پرده بزرگ جهش خواهد کرد. پل راد و اوانجلین لیلی دوباره نقش‌های ابرقهرمانی خود را تکرار می‌کنند، اما این بار دختر اسکات لانگ (راد)، کاسی (کاترین نیوتن) در اکشن حضور خواهد داشت. تصاویر زیر را بررسی کنید.

نیمی از تصاویر داستان اسکات و تکامل او از جنایتکار خرده پا به ابرقهرمان نجات دهنده را روایت می کنند. در کمیک‌ها، اسکات دومین مردی است که عنوان Ant-Man را در اختیار دارد، و آن‌ها آن را در MCU دست نخورده نگه‌داشتند و مایکل داگلاس هنک پیم بود (کسی که در لباس‌های Ant-Man کلاسیک در Ant-Man و The Wasp دیدیم).

بخوانید  بازی Zelda: Tears of the Kingdom در 94 دقیقه کامل شد