اسپیناف بتمن شبکه HBO، کلنسی براون را در نقش رئیس جنایتکار بازی می‌کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

لورن لیفرانک نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و مجری برنامه پنگوئن است، در حالی که مت ریوز، کارگردان بتمن، تا 6th & Idaho تهیه‌کننده است. دیلن کلارک و کریگ زوبل نیز تهیه کنندگان اجرایی هستند. Zobel سه قسمت اول این مجموعه را کارگردانی خواهد کرد.

براون با دنیای دی سی بیگانه نیست، زیرا در پروژه های انیمیشن و بازی های ویدیویی صداپیشگی لکس لوتر را بر عهده دارد. او همچنین برای بازی در فیلم Dexter: New Blood و فیلم Promising Young Woman شناخته شده است. از دیگر اجراهای براون می توان به Thor: Ragnarok، The Shawshank Redemption و Highlander اشاره کرد. او در فیلم آینده John Wick: Chapter 4 که در 24 مارس اکران می شود، بازی خواهد کرد.

کلنسی براون برای ایفای نقشی تکراری در پنگوئن، یک سریال اسپین‌آف از سریال بتمن HBO Max انتخاب شده است. تنوع اولین کسی بود که گزارش داد

پنگوئن شامل هشت قسمت خواهد بود و داستان The Batman را ادامه خواهد داد. باید بلافاصله پس از اتفاقات فیلم رخ دهد. از بازیگران این فیلم می‌توان به کالین فارل اشاره کرد که در نقش اسوالد «پنگوئن»، کریستین میلیوتی، رنزی فلیز، مایکل کلی، شهره آغداشلو و دیر اوکانل بازی خواهد کرد. میلیوتی نقش سوفیا فالکون، دختر کارمین فالکونه را بازی خواهد کرد.

براون نقش سالواتوره مارونی، یک رئیس جنایی بدنام در شهر گاتهام را بازی خواهد کرد. شخصیت مارونی چندین بار در بتمن مورد اشاره قرار گرفت و دستگیری او باعث شد تا سازمان کارمین فالکون رشد کند. نقش مارونی پیش از این توسط دیوید زایاس و اریک رابرتز روی پرده بازی شده است.

بخوانید  برهنه بودن و بیهوش بودن در نتفلیکس Obliterated نقشی بود که سی. توماس هاول برای ایفای آن به دنیا آمد.