اسپین‌آف‌های سریع و خشن ممکن است اتفاق بیفتد، از جمله یک فیلم با رهبری زن، اما یک ستاره علاقه‌ای به آن ندارد

سریال Fast and Furious می تواند با چندین اسپین آف بعد از پایان سریال اصلی با Fast X Parts 1, 2 و شاید 3 ادامه یابد. وین دیزل ستاره و تهیه کننده گفته است. تنوع که او در حال توسعه اسپین آف ها است و در واقع سال ها روی آنها کار می کند. یکی از آنها یک فیلم سریع و خشمگین به رهبری زنان است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فیلم – اگر آن را دیده‌اید، می‌توانید بحث پایان فیلم Fast X و صحنه پس از آن را بررسی کنید.

Fast X در 19 می در ایالات متحده اکران شد و در اولین آخر هفته خود با فروش بیش از 300 میلیون دلار در سراسر جهان اعداد باکس آفیس بسیار خوبی را به دست آورد.

دیزل گفت: «من شروع به توسعه اسپین‌آف‌های زنانه کردم… در سال 2017 با سایر اسپین‌آف‌ها، و هرچه زودتر فینال را تحویل دهم، زودتر می‌توانم همه اسپین‌آف‌ها را راه‌اندازی کنم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

میشل رودریگز، ستاره سریع و خشمگین نیز در این مقاله نقل شده است که می‌گوید ممکن است یک گام به عقب بردارد و از هرگونه اسپین‌آف احتمالی آینده انصراف دهد. او گفت: “شما باتوم را پاس می کنید.” وقتی نوبت به نسل بعدی می‌رسد، باید این کار را انجام دهید. این تنها راهی است که به آنها اجازه می‌دهیم آینده را تعریف کنند.»

بخوانید  Destiny 2 رای گیری برای جشنواره زره گمشده 2023 را آغاز می کند

اوون می‌نویسد: «به‌جای یک داستان خوب، Fast X همه چیز در مورد بازنویسی رشته‌ها و تنظیمات فیلم‌های قبلی است… Fast X یک تجربه طاقت‌فرسا است». “مانند Fate و F9، بیش از حد کار می کند و بیشتر به خدمات طرفداران و رشد خانواده اهمیت می دهد تا داستانی مناسب. اکشن مناسب است و CGI اغلب افتضاح است.”

سریال Fast & Furious قبلاً شاهد یک اسپین آف در قالب Hobbs & Shaw در سال 2019 بوده است که دواین «راک» جانسون و جاستون استاتهام در آن نقش آفرینی کردند. همچنین مجموعه انیمیشن Spy Racers وجود داشت که از سال 2019 تا 2021 در نتفلیکس پخش شد.

Fast X در سایت خواهر GameSpot Metacritic امتیاز کل 55 دارد. بر اساس 56 بررسی انتقادیو در بررسی Fast X GameSpot، فیل اوون نوشت که فیلم فاقد لحظات به یاد ماندنی و جذابیت قسمت های قبلی است.