اسلاید اسلاید فانوس فست فورتنایت و همه مکان های چالش پارکور

می‌توانید چادر پارکور پارادایس را که هر سه چالش پارکور را در خود جای داده است، در ضلع غربی جزیره، درست در مقابل فروشگاه آب اسلورپ بیابید. با این حال باید توجه داشت که تکمیل دوره Slippery Slide در انتهای (شمال) انتهای جزیره نیز با پیشرفت در سه چالش پارکور به شما پاداش خواهد داد..

بهشت پارکور
بهشت پارکور

سفر به جنگل

از Falcon Scout موجودی خود استفاده کنید و از شکاف دیوار در یک پازل پرواز کنید که در آن باید درب صحیح را پیدا کنید. ترتیب درب های صحیح از چپ به راست به شرح زیر است:

  • اتاق اول – دروازه 1
  • اتاق دوم – دروازه 2
  • اتاق سوم – دروازه 2
  • اتاق چهارم – دروازه 4

Fortnite رویداد فانوس فست را با ماموریت‌های جدید ادامه می‌دهد، از جمله یکی که از شما می‌خواهد سه چالش پارکور را در جزیره تور فانوس فست انجام دهید. اینها مهارت‌ها و بازتاب‌های پلتفرم شما را کمی آزمایش می‌کنند، اما ما به شما می‌گوییم کجا می‌توانید آنها را پیدا کنید، از جمله اسلاید لغزنده، و به شما یک ایده کلی از آنچه در برابر 40000 XP خود دارید می‌دهیم.

همه مکان های چالش پارکور و نحوه شکست دادن آنها

وقتی شروع کردید، کابینت های باز را در سمت چپ آشپزخانه پیدا کنید و آن ها را تا پیشخوان اجرا کنید. به سرعت از شعله های اجاق گاز عبور کنید، سپس راه خود را بین گیاهان متحرک ببافید. با این حال، تشخیص ضربه گیاه بسیار ضعیف است، بنابراین ممکن است با مشکل مواجه شوید و مجبور شوید این بخش را یکی دو بار قبل از انجام آن دوباره راه اندازی کنید. هنگامی که به سینک رسیدید، باید به فنجان اول، سپس بخش میانی و سپس فنجان دوم بپرید.

بخوانید  Destiny 2: فرم نهایی رسما به ژوئن موکول شد

پس از تخلیه سینک، به سمت انتها حرکت کرده و با آسانسور به قفسه بالایی بروید. در اینجا شما باید از دیوارهای متحرک نارنجی طفره بروید، بنابراین جعبه را رد کنید، سپس روی میز و قفسه. وقتی به آخرین سکو رسیدید، روی سکوی شناور بایستید تا دیوار نارنجی رنگ از کنار شما رد شود، سپس بلند شوید و به سمت چتر بپرید. از آنجا به آخرین بخش بپرید، جایی که باید بتوانید به راحتی از اجسام متحرک جاخالی دهید و وارد سوراخ مثلثی شوید تا مسیر را کامل کنید.

از طرف دیگر، در اینجا از تفنگ گیره استفاده کنید تا خود را به ستون ها بچسبانید و تاب بخورید، رها کنید و به هر کدام که تاب به بهترین ارتفاع خود نزدیک می شود وصل کنید. در پایان یک کمان دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای شلیک به هدف و پایان دادن به چالش استفاده کنید.

ماسه گدازه است

فوراً از میان چهار کاسه (دیوارکوب؟) بپرید و سپس از روی چهار سکوی پرتاب بپرید. در سکوی بعدی، شروع به دویدن کنید و به سمت طاقچه بروید و این روند را دوباره مستقیماً در مقابل خود تکرار کنید. با کمان به هدف متحرک شلیک کنید و به سکوی دیگری منتقل خواهید شد که باید به پایین نگاه کنید و همین کار را انجام دهید و دوباره خود را به جلو ببرید. اکنون از طریق تردمیل ها راه بروید تا یک آیتم Falcon Scout دریافت کنید.

در نهایت، Falcon Scout را به سمت هدف هدایت کنید تا به بخش نهایی چالش منتقل شود. در اینجا، به سادگی روی سکوهای متحرک بپرید، سپس به آرامی از چراغ های رشته بالا بروید و قبل از اینکه روی سکوی مقابل خود بپرید تا چالش را کامل کنید. گفتن قسمت آخر آسان تر از انجام آن است – به نظر نمی رسد فیزیک بازی با شما کار کند، بنابراین بیشتر مراقب باشید.

بخوانید  Stitches، یک مجموعه مانگای ترسناک جدید که توسط جونجی ایتو به تصویر کشیده شده است، برای پیش‌سفارش در آمازون آماده است.

از آشپزخانه جان سالم به در ببرید

در اینجا ابتدا باید از روی چند لاگ بپرید، که به نظر می رسد بازی تقریبا مصمم به غیرممکن کردن آن است زیرا Fortnite دقیقاً برای پلتفرم ساخته نشده است. اگر بتوانید فقط به داخل بپرید و دکمه را پایین نگه دارید، ممکن است بتوانید با یک کت ژانکی از آن عبور کنید، اما موفق باشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره فانوس فورتنایت، نحوه حل معمای فانوس سبز را بیاموزید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.