استفانی مک ماهون از WWE استعفا داد

GameSpot برای نظر بیشتر با WWE تماس گرفته است.

مک ماهون ادامه داد که وینس مک ماهون به شرکت بازگشته است – او در 6 ژانویه دوباره خود را به عضویت هیئت مدیره دبلیو دبلیو ای انتخاب کرد – و استفانی معتقد است که شرکت در “موقعیت قدرت” است، بنابراین او به مرخصی می رود و استعفا می دهد. .

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مک ماهون بزرگ در ماه ژوئیه از WWE استعفا داد و بازنشستگی خود را در سن 77 سالگی اعلام کرد. این در بحبوحه تحقیقات در مورد شرکت به دلیل گزارشی مبنی بر اینکه وینس بیش از 12 میلیون دلار پول بی سر و صدا به چهار زن به دلیل اتهامات سوء رفتار جنسی که 16 سال طول کشید، پرداخت کرده است.

مک ماهون در توییتر نوشت: «دنیای دبلیو دبلیو ای عزیز، حدود 8 ماه پیش مرخصی گرفتم و در عرض چند هفته به طور غیرمنتظره ای فرصت یک عمر نصیبم شد. “من افتخار بازگشت به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره WWE را داشتم. نمی توانم بگویم که چقدر افتخار می کنم که در کنار یک تیم مدیریتی برجسته و بزرگترین شرکت جهان را رهبری کرده ام. یکی از قوی ترین مدیرانی که در یکی از مدیران اجرایی خود، نیک خان، می شناسم.”

در آنچه که به یک سری اخبار تکان دهنده تبدیل شده است، استفانی مک ماهون، مدیرعامل فعلی WWE از سمت خود کناره گیری کرده و از شرکت استعفا داده است. اندکی پس از انتشار گزارش، استفانی مک ماهون اعلام رسمی خود را در توییتر اعلام کرد.

بخوانید  در اینجا What Time Zelda: Tears Of The Kingdom در سوئیچ منتشر می شود (احتمالا)