استریمر کشف کرد که می‌توانید از تخم‌مرغ طلایی برای کشتن رئیس سخت‌گیر Resident Evil 4 استفاده کنید.

روز پنجشنبه، پخش کننده Twitcher LARXA کلیپی را در توییتر منتشر کرد که نشان می داد آنها با استفاده از دو Golden Egg، سالازار، رئیس آخر بازی را شکست دادند. آنها در ادامه خاطرنشان می کنند که فقط زدن تخم مرغ به قسمت ضعیف بدن رئیس، حدود 70 درصد از سلامتی او را از بین می برد، بنابراین می توانید با روش های دیگر کمی او را ضعیف کنید و سپس او را با زرد به پایان برسانید. نوگین

Resident Evil 4 هم اکنون برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و رایانه شخصی در دسترس است.

البته، تنها چند تخم طلایی در کل بازی وجود دارد، و یکی از آنها به یک درخواست یادداشت آبی گره خورده است که ارزش دنبال کردن برای فینالیست ها را دارد. اما دیگری در اتاق تخت قلعه درون یک قفس قفل شده است که باید با استفاده از یک وسیله خاص باز شود. این همان اتاقی است که می‌توان جست‌وجوی جانبی «ننگ خانواده سالازار» را تکمیل کرد، که تقریباً نشان می‌دهد که رامون سالازار همیشه شلخته ترس خاصی از تخم‌مرغ دارد – و احتمالاً اشاره می‌کند که او می‌تواند با او چه کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اسپویلرهای Resident Evil 4 در زیر.

به خوبی می‌دانیم که می‌توانید برای اکثر باس‌ها در Resident Evil 4 موشک‌اندازهای گران‌قیمت بخرید، اما اگر بتوانید با استفاده از چیزی از قنداق مرغ، یک رئیس سخت‌گیر را شکست دهید، چه؟ خوب، خبر خوب – یک پخش کننده به توییتر آمده است تا نشان دهد شما می توانید این کار را انجام دهید.

بخوانید  Doom Eternal هنوز یکی از بهترین‌ هاست | تجربه DLC روی نایتمر