از انتظار برای Vampire: Bloodlines 2 خسته شده اید؟ پارادوکس شما را جبران می کند

به نظر می‌رسید که Bloodlines 2 برای سال 2020 عرضه شود، اما این بازی ابتدا به طور نامحدود تا سال 2020 به تعویق افتاد، سپس دوباره تا سال 2021 به تعویق افتاد و در نهایت به‌طور نامحدود تا سال 2021 به تعویق افتاد. Developer Hardsuit Labs از پروژه کنار گذاشته شد و Bloodlines 2 نزدیک به عرضه بود. قبل از اینکه از بلوک برش ذخیره شود لغو شد. از آن زمان توسعه روی Bloodlines 2 ادامه داشته است، اما استودیوی واقعی که مسئولیت بازی را بر عهده دارد همچنان یک راز باقی مانده است.

بخوانید  قسمت چهارم هفت سین زومجی اسپیدران اولین بازی PS5 است

چرخه توسعه Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 پر هیجان بوده است و پس از ماه‌ها سکوت، این بازی با به‌روزرسانی جدید، اسکرین‌شات‌های جدید و حتی پیشنهاد بازپرداخت از مخمصه خود بیرون آمده است. Paradox Interactive پیام جدیدی را برای طرفداران منتشر کرده است تا به دنباله در حال توسعه بازی کلاسیک Troika Games بپردازند، و ناشر می گوید که در ماه سپتامبر محتوای بیشتری از Bloodlines 2 را فاش خواهد کرد.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: تریلر Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 “Come Dance”.

پارادوکس اذعان کرد که “مدت زیادی” است که مردم بازی را پیش‌سفارش کرده‌اند، و با برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی نسخه‌های بازی و محتوای جایزه، آماده ارائه بازپرداخت برای نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی Bloodlines 2 است. “ما فعالانه بازپرداخت می‌کنیم. همه پیش‌سفارش‌های فیزیکی محصول، از جمله نسخه کلکسیونر. نسخه‌های دیجیتالی First Blood Edition، Unsanctioned Edition و Blood Moon Edition باقی مانده‌اند، اما در صورت تمایل می‌توان آن را بازپرداخت کرد.»

بخوانید  These Affordable Gaming Chairs And Desks Are Even Cheaper Today

آلبوم عکس

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

در مجموع پنج اسکرین شات جدید برای بازی از نسخه پست آلفا منتشر شده است که همگی بر محیط ها و حال و هوای Bloodlines 2 تمرکز دارند. این موارد شامل خیابان های نورپردازی نئون، یک بار شیک و یک معبد بسیار آرام است.

طراحی سطح در حال تنوع است.
طراحی سطح در حال تنوع است.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

مدت زیادی بین به‌روزرسانی‌ها می‌گذرد، زیرا سرمان پایین است و روی بازی کار می‌کنیم.» پارادوکس گفت. “ما به همان اندازه متعهد به ارائه یک بازی عالی Vampire: The Masquerade – Bloodlines باقی می‌مانیم که در زمان اعلام آن متعهد بودیم و مشتاقانه منتظریم تا در سپتامبر امسال بیشتر به شما نشان دهیم.”