ارائه نسخه PS5 بازی What Remains of Edith Finch به کاربرهای پلی استیشن پلاس

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که خوشبختانه این مشکل برطرف شده است. همان‌طور که توسط یکی از کاربران توئیتر با نام Wario64 گزارش شد، ارتقا رایگان What Remains of Edith Finch به نسخه‌ی پلی استیشن 5 اکنون در دسترس همه‌ی کسانی است که نسخه‌ی پلی استیشن 4 آن را در اختیار دارند؛ بنابراین دارندگان این بازی در سرویس PS Plus نیز می‌توانند به‌صورت رایگان به این ارتقا دسترسی داشته باشند.

شرکت Annapurna Interactive با انتشار نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی روایت‌محور ماجراجویی What Remains of Edith Finch بسیاری از طرفدارها را شگفت‌زده کرد. این نسخه‌ی تازه که از رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند، به‌شکل یک ارتقا رایگان در دسترس دارندگان نسخه‌ی پلی استیشن 4 قرار گرفت. بااین‌حال کسانی که این بازی را در سرویس پلی استیشن پلاس در اختیار داشتند، مدتی قادر به ارتقا آن به نسخه‌ی PS5 نبودند.

برای این کار کافی است که با اشتراک پلاس خود نسخه پلی استیشن 5 بازی What Remains of Edith Finch را بدون هیچ هزینه‌ای در فروشگاه پلی استیشن دریافت کنید و سپس به دانلود نسخه‌ی پلی استیشن 5 بپردازید. بنابراین کسانی که قبلا نمی‌توانستند از نسخه‌ی PS5 بازی لذت ببرند، اکنون قادر به انجام این کار خواهند بود.



منبع

کسانی که نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی What Remains of Edith را در پلی استیشن پلاس در اختیار دارند، اکنون می‌توانند به‌شکل رایگان به تجربه‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 5 بپردازند.