ارائه بازی Road 96: Mile 0 با انتشار تریلر

مقدمه بازی Road 96 علاوه بر نشان دادن دلایل خروج شخصیت Zoe از خانه، اتفاقاتی که منجر به شکل گیری داستان این اثر شد را توضیح می دهد. کاربران قرار است رشد شخصیت دو شخصیت نام برده را در سفرهای جاده ای ردیابی کنند. سفرهایی همراه با موسیقی که در آن فعالیت هایی بر اساس مکانیک و بر اساس ریتم موسیقی انجام می دهند. آنها تصمیماتی می گیرند که داستان دو قهرمان بازی را شکل می دهد.رئیس استودیوی توسعه درباره این بازی گفت:
“در Road 96: Mile 0، ما می خواستیم نشان دهیم Zoe از کجا آمده و چرا زندگی راحت خود را پشت سر گذاشته است. اما مایل 0 را به روش معمول ایجاد نکردیم. موزیکال های استعاری که در آن شما بر باورها و شک های Zoe سوار می شوید. و Kaito. بخش سرگرم کننده این است که شما انتخاب می کنید که چگونه می خواهید آنها را تکامل دهند.

دانلود فیلم آپارات

به تازگی استودیوی بازی سازی فرانسوی DigixArt با انتشار یک تریلر از ساخته جدید خود رونمایی کرد.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا نسخه قبلی را امتحان کرده اید؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی Road 96: Mile 0 در تاریخ 4 آوریل سال جاری (15 فروردین 1402) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | این بازی برای Xbox Series S، Nintendo Switch و PC منتشر خواهد شد.

بخوانید  CoD: Warzone 2.0 و DMZ بهترین بارگیری سلاح و تنظیم پیوست

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیو دیجیکس آرت ویدیویی از این بازی را منتشر کرده است مسیر 96: مایل 0 رسما اعلام شد. اثر جدید داستانی و ماجرایی استودیو مذکور به عنوان پیش درآمد بازی Road 96 شناخته می شود.این اثر در سال 2021 در دسترس کاربران قرار گرفت و مورد تحسین گیمرها و منتقدان قرار گرفت. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

داستان بازی بر دو شخصیت متمرکز است. شخصیت Zoe از بازی Road 96 در این اثر حضور دارد. این شخصیت به لطف پدرش که به عنوان وزیر نفت کار می کند، از زندگی غنی برخوردار است. از طرفی شخصیت کایتو از بازی Lost in Harmony منتشر شده در سال 2016 در این اثر حضور داشت که در فقیرترین شهر کولتون متولد شد. این دو شخصیت با شروع داستان به هم نزدیک تر می شوند. سرانجام، زوئی جزئیات ناخوشایندی را در مورد کشور و پدرش می‌آموزد.