ادای دین به چادویک بوزمن فقید در اولین تریلر فیلم Black Panther 2

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده دارد.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. فیلم Black Panther 2 قرار است پایان دهنده فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد.



منبع

مارول استودیو اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever را منتشر کرد که در آن شاهد نبرد واکاندا با آتلانتیس هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever منتشر شده است. مارول استودیو در پایان پنل خود در کامیک کان سن دیگو اولین تریلر فیلم Black Panther 2 را منتشر کرد که بخش زیادی از تریلر ادای دین به چادویک بوزمن، بازیگر نقش تی‌چالا بوده است که در آن واکاندا در غم مرگ پادشاه خود هستند و حالا واکاندا باید وارد یک جنگ با آتلانتیس به رهبری نیمور شود. این در حالی است که تی‌چالا قرار است صاحب یک فرزند نیز شود.

اولین پوستر فیلم Black Panther: Wakanda Forever

مقاله‌ مرتبط:

  • پایان فاز چهارم تا معرفی فاز پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول | از دردویل تا Avengers 5 و 6

البته ظاهرا اختلافات داخلی در واکاندا نیز وجود دارد، اما عمده تمرکز اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever روی جنگ با آتلانتیس است که تاج و تخت واکاندا را با چالش بزرگی مواجه می‌کند و در پایان پلنگ سیاه جدید وارد می‌شود که به احتمال زیاد و طبق انتظار شخصیت شوری است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever را ازطریق یوتیوب مارول تماشا کنید و سپس شاهد اولین پوستر فیلم Black Panther 2 باشید:

بخوانید  Unreal Tournament 3 X تیرانداز معروف دهه 2000 را به صورت رایگان به رایانه شخصی باز می گرداند.