ادای احترام به کن بلاک در محتوای رایگان Forza Horizon 5

Playground Studio محتوای رایگان درون بازی را منتشر خواهد کرد Forza Horizon 5 به راننده رالی کن بلاک ادای احترام می کند.

در پستی در توییتر، استودیو از بازیکنان خواست اسکرین شات ها و کلیپ های درون بازی خود را برای ادای احترام به بلاک ارسال کنند: “درگذشت کن بلاک عمیقا توسط تیم Forza احساس می شود و ما می دانیم که انجمن Forza شامل بسیاری از طرفداران او می شود. از طرف Forza و جامعه بازی‌های آن، مایلیم به افتخار او ویدیویی بسازیم و آن را در جریان زنده ماهانه Forza قرار دهیم.”

Forza Horizon 5 اکنون برای کاربران Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S، Xbox One و PC وجود دارد.

در روزهای اول سال در سال 2023 بود که ما کشف کردیم مسدود نکن، راننده رالی و یوتیوبر در یک تصادف رانندگی در گذشته. راننده و تیم مسابقه Hoonigan او سابقه طولانی در چندین بازی ویدیویی از جمله Forza Horizon 5 داشته اند که در Game Pass نیز موجود است. اکنون استودیو Playground اعلام کرده است که با محتوای درون بازی و یک ویدیو به Block ادای احترام می کند.

اگر قصد دارید محتوای Ken Block و Hoonigan خود را به اشتراک بگذارید، Playground Studio از شما می‌خواهد که آن را در رسانه‌های اجتماعی با هشتگ ForzaKB به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، این استودیو به همه بازیکنان Forza Horizon 5 یک موستنگ Honeycorn Kenblock به همراه کلاه ایمنی و لباس مسابقه راننده هدیه داده است. موارد زیر در به‌روزرسانی ماه مارس اضافه خواهند شد:

  • نشان بازیکن شماره 43
  • گلزنی با الهام از کن بلاک
  • قرار دادن اتومبیل های هونیگان در رویدادهای لیست پخش جشنواره
  • عبارت جدید در چت Forza Link: “سریع برو، همه چیز را به خطر بیاندازی”
  • قهرمانی خودروهای فصلی جایزه Hoonigan Gymkhana 9 Ford Focus RS RX 2016
بخوانید  نمایش محتوای Halo Infinite فصل 3 در تریلر پس از انتشار