ادامه روند توسعه فعال بازی Everwild با شروع سال جدید


پس از مدت ها، سازنده استودیو Rare از ادامه روند توسعه بازی Everwild صحبت کرد و گفت که اعضای استودیو در حال آماده شدن برای سال جدید آینده هستند.

چند سال از اولین خبر Everwild، IP جدید Rare می گذرد، اما سازنده اجرایی تیم، Louis O’Connor، گفت که توسعه دهندگان Rare آنها برای سال آینده “گرم می شوند”. بازیکن Everwild در سال 2019 هنگامی که به عنوان یکی از بازی های بزرگ استودیوهای بازی سازی Xbox معرفی شد، توجه عمومی را به خود جلب کرد. سبک هنری چشم نواز بازی در کنار نوید کشف دنیایی کاملا جدید یکی از مواردی بود که بازیکنان را منتظر تجربه Everwild می کرد.

اما پس از معرفی رسمی این بازی، هیچ خبر خاصی از روند ساخت آن دریافت نشد تا اینکه اعلام شد روند ساخت بازی مجدداً راه اندازی شده و اکنون سال 2024 به عنوان تاریخ انتشار احتمالی بازی در نظر گرفته شده است. کانر تلاش کرد تا مردم را در مورد روند توسعه بازی آموزش دهد. او در بخشی از توییت اخیر خود در توییتر شخصی خود در این مورد صحبت می کند:

“چند هفته گذشته بسیار شلوغ بود زیرا ما تیم توسعه Everwild را برای سال آینده آماده می کنیم.”

محیط بازی Everwild

پارسال همین روزها بود جف گراب در پادکست XboxEra اعلام کرد که Everwild در مراحل توسعه خود با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کند. جف گراب گفت که روند توسعه بازی یک “به هم ریختگی کامل” بود. او همچنین اشاره کرد که بازی‌سازان هنوز نمی‌دانستند چه چیزی را می‌خواهند در بازی خود اعمال کنند و هنوز با آن چیزها دست و پنجه نرم می‌کنند.

بخوانید  نمایشگاه Humble Games 2023 اطلاعات جدیدی درباره خدایان سرگردان، Cloud Breeze و موارد دیگر به ارمغان می آورد

از سوی دیگر، در اکتبر 2020 بود که سایمون وودرافی، مدیر خلاق سابق Everwild، Rare Studio را ترک کرد. این پس از آن است که اعلام شد بازی برای ارائه یک تجربه جدید و متفاوت دوباره راه اندازی خواهد شد.

تا جایی که می دانیم، در بازی Everwild، بازیکنان قرار است نقش یکی از Eternals را بر عهده بگیرند که با طبیعت و موجودات عجیب و غریب دنیای Everwild تعامل دارند و سعی می کنند از آنها در برابر حمله موجوداتی مانند حشرات شبیه جیرجیرک محافظت کنند. . به طور کلی به نظر می رسد که در دنیای Everwild با اتفاقات افسانه ای و عجیب زیادی روبرو هستیم که طرفداران این سبک را برای کشف این بازی هیجان زده خواهد کرد.