اخراج در استودیوی ویژوال آرتز پلی استیشن به دلیل تغییر در یک بازی چند نفره AAA

با توجه به تغییراتی که در پروژه تولید یک بازی چند نفره ایجاد شده است، تعداد کارکنان استودیو اعلام نشده است. هنرهای تجسمی پلی استیشن دچار افت شد.

گزارش های اخیر حاکی از آن است که پس از یک ارزیابی داخلی، سونی تصمیم گرفته است که پروژه را کوچک کند. در یک بیانیه رسمی، Naughty Dog گفت که قبل از نمایش بازی به زمان بیشتری برای کار روی بازی نیاز دارد. در همین حال، ممکن است توضیحات مربوط به بازی PlayStation 5 شرکت Deviation Games باشد که بنا بر گزارش ها پس از اخراج کارمندان استودیو لغو شد.

جان بورباهماهنگ کننده پروژه این استودیو از آن خبر داد. او در لینکدین نوشت که از جمله افرادی در PlayStation Visual Arts بود که اخیراً پس از ایجاد یک بازی چندنفره AAA که استودیو روی آن کار می کرد، برای یافتن ترتیبات مالی و کاری جدید از کار بیکار شدند. او نام پروژه را فاش نکرد، اما ممکن است به بازی چند نفره Nuttydog در دنیای Last of Ace اشاره داشته باشد.

Visual Arts یکی از استودیوهای داخلی سونی است که در چند سال گذشته عموماً از استودیوها پشتیبانی کرده و انیمیشن‌ها را خلق کرده و روی بخش هنری برخی از پروژه‌های استودیو پلی‌استیشن کار کرده است. اکنون مشخص شده است که این استودیو به دلیل تغییراتی در یک بازی چند نفره AAA که نامش فاش نشده، اخراج شده است.

بخوانید  همکاری وینس گیلیگان با ری سیهورن برای تولید سریالی تازه برای اپل