اخبار و اطلاعات جدید بازی Dragon’s Dogma 2 به زودی


Hideaki Itsuno کارگردان Dragon’s Dogma 2 اعلام کرده است که اطلاعات جدیدی از این اثر به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در پایان ژوئن سال جاری، Dragon’s Dogma 2 به طور رسمی توسط Capcom معرفی شد. این اتفاق در جشن 10 سالگی بازی رخ داد Dragon’s Dogma رسید. تا به امروز اطلاعات قابل توجهی از این بازی در اختیار طرفداران قرار نگرفته است. در جدیدترین اخبار بازی، Hideaki Itsuno کارگردان این اثر با اعلام بیانیه ای به مجله ژاپنی فامیتسو، به روز رسانی جدیدی از وضعیت ساخت و تولید این بازی را در اختیار علاقه مندان قرار داد و اعلام کرد که توسعه این اثر به خوبی در حال پیشرفت است.

لوگوی شرکت کپکام

در پاسخ به Famitsu، که از توسعه دهندگان ژاپنی پرسید که در سال 2023 از Mitoen چه انتظاری داشته باشند، Itsuno پاسخ داد: “من در حال حاضر درگیر تولید Dragon’s Dogma 2 هستم، به طوری که ایده ای از فصل آن دارم.” دلم برایش تنگ شده. همه چیز خوب پیش می رود، بنابراین امیدوارم به پیشرفت توسعه خود ادامه دهیم تا بتوانیم در اسرع وقت یک به روز رسانی را با شما به اشتراک بگذاریم.”

در حال حاضر کپکام تاریخ انتشار دقیقی را برای این بازی اعلام نکرده است، طرفداران بازی در حین جشن گرفتن دهمین سالگرد بازی Dragon’s Dogma متوجه شدند که سازندگان از موتور RE برای توسعه این بازی استفاده خواهند کرد که آزمون خود را در این بازی به خوبی پشت سر گذاشت. کارهای جدید این استودیو

از سوی دیگر اطلاعاتی در مورد این بازی در سال 2020 به بیرون درز کرد که نشان می داد سازندگان این اثر قصد دارند بازی Dragon’s Dogma 2 را در نیمه دوم سال مالی 2022 منتشر کنند. منتظر انتشار اطلاعات رسمی از این بازی باشید.

بخوانید  پاسخ کارگردان Dune 2 به آن سطل وحشتناک پاپ کورن

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این شغل دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.