احتمال وجود قابلیت استفاده مشترک از بتل پس در بازی MultiVersus

طبق جدیدترین شایعات، احتمالا امکان استفاده و پیشرفت مشترک در بتل پس به بازی MultiVersus اضافه خواهد شد.

MultiVersus ماه گذشته به بازار عرضه شد و توانست به موفقیت‌های خوبی برسد. حال با اینکه مدت کوتاهی از انتشار بتا عمومی آن می‌گذرد، استودیو Player First Games و شرکت برادران وارنر از برنامه‌های خود برای پشتیبانی از MultiVersus در آینده رونمایی کرده‌اند. فصل اول این بازه مبارزه‌ای تأخیر خورد و در نتیجه بازیکن‌ها نمی‌دانند که محتوای جدید آن در چه تاریخی از راه می‌رسند. بااین‌حال به نظر می‌رسد که همراه‌با فصل اول، قابلیت هیجان‌انگیزی به بازی MultiVersus اضافه خواهد شد.

بتمن، هارلی کوئین و آریا استارک مشغول مبارزه با هم در تصویر رسمی بازی MultiVersus وارنر

آیا تاکنون موفق به تجربه‌ی بازی MultiVersus شده‌اید؟ شما می‌توانید دیدگاه‌های خود درباره‌ی اخبار بازی و کیفیت آن را را با ما در میان بگذارید.



منبع

شرکت برادران وارنر تاکنون هیچ اطلاعیه‌ای درباره‌ی تاریخ انتشار فصل اول بازی MultiVersus منتشر نکرده است. این بازی مبارزه‌ای هم‌اکنون در حالت تست بتا روی پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

یکی از ویزگی‌های جذاب فصل اول بازی MultiVersus می‌تواند مربوط‌به سیستم به اشتراک‌گذاری پیشرفت بتل پس با دوستان باشد. درواقع با استفاده از این ویژگی، هر بازیکن به یک دوست خود این امکان را می‌دهد که به آن‌ها در کامل کردن چالش‌های بتل پس و کسب جوایز کمک کنند. در همین راستا اخیرا یکی از کاربران توییتر تصاویری از بازی MultiVersus را منتشر کرده است که به توضیح نحوه‌ی عملکرد این ویژگی جدید می‌پردازد. به‌گفته‌ی این کاربر، قابلیت اشتراک‌گذاری بتل پس برای بازی در حال توسعه است و احتمالا در زمان انتشار فصل اول، در دسترس قرار می‌گیرد.

بخوانید  Death Stranding 2 شخصیت های اعلام نشده بیشتری دارد