احتمال لغو پشتیبانی از بازی Star Wars: The Old Republic توسط Bioware

طبق گزارشی که توسط IGN منتشر شده است، BioWare تمایل دارد تمام تیم‌های توسعه‌دهنده خود را بر روی ساخت بازی‌های تک‌نفره مبتنی بر داستان متمرکز کند. این شرکت در حال حاضر دو پروژه در دست توسعه دارد: Dragon Age: Dreadwolf و نسخه بعدی Mass Effect. برای این منظور Bioware و Electronic Arts تصمیم گرفته اند پشتیبانی از بازی Star Wars: The Old Republic را به یک استودیوی شخص ثالث بسپارند.

بر اساس این گزارش، EA نزدیک به توافق با Ultima Online و توسعه دهنده Dark Age of Camelot استودیو Broadsword Online است. در حالی که EA قصد دارد به پشتیبانی از Star Wars: The Old Republic ادامه دهد، استودیو Broadsword مدیریت آن را بر عهده خواهد داشت.

در ادامه گزارش IGN، تیمی متشکل از 80 نفر از Bioware برای پشتیبانی از بازی Star Wars: The Old Republic مشغول به کار شده اند و نیمی از آنها برای ادامه فعالیت به استودیوی Broadsword Online منتقل خواهند شد. از میان کارمندان باقی مانده، برخی از افراد منتخب می توانند در سایر بخش های EA کار کنند و گروه دیگر از کار اخراج خواهند شد.

نبردهای نفس گیر در جنگ ستارگان: جمهوری قدیمی

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر، نه EA و نه Bioware این گزارش را تایید نکرده اند. در مورد پروژه های در حال انجام Bioware، می توان گفت که اکتبر گذشته تایید شد که روند توسعه Dragon Age: Dreadwolf به خوبی پیش می رود و می توان از ابتدا تا انتها آن را به طور کامل تجربه کرد. با این حال EA اعلام کرده است که این بازی تا آوریل 2024 منتشر نخواهد شد، در همین حال، به طور رسمی تایید شده است که ساخت بازی بعدی Mass Effect در سال 2020 آغاز شده است. طرفداران.

بخوانید  معرفی سریال بیمار (The Patient) | استیو کارل در نقش جدی یک روانشناس

اگرچه بازی های آنلاین چند نفره Star Wars: The Old Republic در سال 2011 شروع خوبی نداشت، BioWare به ارائه پشتیبانی قوی RPG و MMO ادامه داد تا در نهایت تعداد زیادی از طرفداران را به خود جذب کند. حالا به نظر می رسد پس از چند سال پشتیبانی، Bioware آماده است تا بار پشتیبانی از این بازی را بر دوش بکشد.

گزارش جدیدی از IGN نشان می‌دهد که EA وظیفه پشتیبانی از Star Wars: The Old Republic را برای سال‌های آینده به یک استودیوی شخص ثالث واگذار خواهد کرد.